اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نوروز 91

امکانات لازم برای بازدید بیش از 100 هزار نفر در اردستان فراهم شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردستان گفت: تمهیدات لازم برای بازدید بیش از 100 هزار نفر در نوروز 91 از شهرستان اردستان دیده شده است.

امکانات لازم برای بازدید بیش از 100 هزار نفر در اردستان فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان روح‌الله سلگی در جمع خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداری به موقعیت شهرستان اردستان و قرار گرفتن آن در مسیر جاده ترانزیت تهران به جنوب اشاره کرد و اظهار داشت: اردستان یک شهرستان چهار فصل است به طوری که هم دارای کویری زیبا و دست نخورده با تیه های شنی زیبا است و هم از کوهستانی جذاب برخوردار است.

وی با بیان اینکه با توجه به نزدیک بودن این شهرستان و فاصله کم آن تا تهران، برای افرادی که قصد بازدید از کویر را دارند بهترین مکانی که توصیه می‌شود کویر اردستان است، افزود: تمهید‌های لازم برای بازدید افراد از این کویر پیش‌بینی شده است.

فرماندار اردستان به وجود آثار تاریخی با قدمت چندین هزار ساله در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: مساجد چهار ایوانی اردستان و زواره با قدمت هزار ساله نمادی معماری ایرانی اسلامی، تاریخ کهن و تدین مردمان این دیار است.

وی به وجود تنها قنات دوطبقه جهان در شهر اردستان اشاره کرد و گفت: این اثر تاریخی و ده‌ها اثر تاریخی دیگر آماده پذیرایی از مسافرین و گردشگران نوروزی است.

سلگی به برپایی نمایشگاه آثار تاریخی در شهر زواره اشاره کرد و افزود: پیست شترسواری با همکاری میراث فرهنگی و بخشداری در شهر زواره آماده استقبال از گردشگران است.

وی با بیان اینکه در نوروز 90 بیش از 90 هزار نفر از شهرستان اردستان بازدید داشته‌اند تصریح کرد: امکانات لازم برای بازدید بیش از 100هزار نفر از شهرستان اردستان در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول