اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‎رسانی استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد

معرفی جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری از شبکه 2

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از روز پنج‎شنبه 18 اسفندماه جاری هر روز به مدت یک ساعت جاذبه‌های گردشگری این استان از دریچه دوربین شبکه دوم سیما به مردم معرفی می‎شود.

معرفی جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری از شبکه 2

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کیومرث مرادی بعدازظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر این استان، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و ورود گردشگر و مسافر به این استان لازم است تا از تمامی فرصت‌ها و امکانات در راستای تقویت بخش گردشگری این استان استفاده کنیم.

وی افزود: به‌منظور معرفی هرچه دقیق‌تر و کامل‌تر این استان به دیگر استان‌های کشور برنامه‌ریزی لازم در دستور کار قرار گرفت که برهمین اساس از روز پنج‎شنبه 18 اسفندماه جاری به مدت یک هفته هر روز از دریچه دوربین شبکه دوم سیما مهمان خانه‌های ایرانی خواهیم بود.

مرادی ادامه داد: معرفی جاذبه‌ها و موقعیت‌های گردشگری و توریستی این استان و معرفی امکانات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان از مهم‌ترین اهداف اجرایی این برنامه‌ است.

مدیر روابط عمومی و روابط بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته از نیمه دوم اردیبهشت سال 91 نیز برنامه معرفی جاذبه‌های این استان از دوربین شبکه اول سیما در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‎رود تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان نهایت تلاش و همکاری را با عوامل شبکه دوم سیما داشته باشند تا بتوانیم هرچه کامل‌تر و بهتر جاذبه‌های توریستی این استان را معرفی کنیم.

مرادی از استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان پایتخت طبیعت ایران نام برد و گفت: معرفی هرچه شایسته‌تر این استان به دیگر هموطنان در راستای جذب بیشتر توریست و گردشگر نیازمند همدلی و همکاری تمامی مسئولان و مدیران استانی است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول