اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 22 اسفند تا 13 فروردین صورت می‌گیرد

تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی استان بوشهر در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در اطلاعیه‌ای از تشدید کنترل و نظارت بهداشتی این اداره کل در ایام نوروز خبر داد.

تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی استان بوشهر در ایام نوروز

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در این اطلاعیه آمده است: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز به اطلاع عموم مردم استان بوشهر و همچنین مهمانان نوروزی می‌رساند که اداره کل دامپزشکی استان بوشهر به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی جامعه اقدام به تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی و همچنین اکیپ‌های ثابت و سیار کرده است. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این اکیپ‌ها که وظیفه کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی از قبیل گوشت قرمز، ماهی، میگو، مرغ، تخم مرغ و سایر فرآورده‌ها را بر عهده دارند از تاریخ 22 اسفند ماه 90 لغایت 13 فروردین ماه 91 به صورت دو شیفت کاری از ساعت هشت تا 20 بازرسی‌های لازم در سطح استان را بر عهده دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در همین راستا از هم‌استانی‌های عزیز و همچنین مهمانان نوروزی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و نواقص بهداشتی و یا ارائه انتقادات و پیشنهادات با شماره تلفن‌های 2527404 و 2526684 برای تماس با اداره کل دامپزشکی استان بوشهر و همچنین در شهرستان‌ها به شبکه‌های دامپزشکی مراجعه کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول