اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نوروز صورت گرفت

آماده‌باش 104 گروه نظارت دامپزشکی خراسان‌رضوی در طرح نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی گفت: در آستانه نوروز، 104 گروه نظارت دامپزشکی خراسان‌رضوی در اجرای طرح نوروزی آماده‌باش هستند.

آماده‌باش 104 گروه نظارت دامپزشکی خراسان‌رضوی در طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دامپزشکی خراسان‌رضوی، ناصر مرگان‌ازغدی اظهار داشت: در این طرح از 22 اسفندماه سال جاری شروع و تا پانزدهم فروردین‌ماه سال آتی با حضور 157 کارشناس در قالب 104 اکیپ نظارتی اجرا می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به رسالت دامپزشکی نسبت به نظارت بهداشتی بر مراحل مختلف تولید، نگه‌داری و عرضه فرآورده‌های خام دامی کارشناسان این اداره، تمام مراکز از جمله رستوران‌های بین‌راهی و درون شهری، سردخانه‌های مواد پروتئینی، مراکز تولید، نگه‌داری و عرضه انواع گوشت سفید و قرمز، آشپزخانه‌ها، هتل‌ها و مهمان‌سراها، بیمارستان‌ها را به طور مستمر بازدید می‌کنند.

وی با تأکید بر خطر انتقال بیماری‌های مختلف در اثر عرضه غیر بهداشتی فرآورده‌های خام دامی توسط دستفروشان، اظهار داشت: با تمام افرادی که به صورت دستفروش در حاشیه جاده‌ها، سطح شهر مشهد و به ویژه اطراف حرم ‌مطهر اقدام به عرضه غیر مجاز مواد پروتئینی از قبیل گوشت سفید و قرمز، کله و ‌پاچه، جگر و سایر مواد غذایی کنند، جدی برخورد شده و پس از تشکیل پرونده برای متهمان، مراتب به منظور رسیدگی به دستگاه قضایی تسلیم می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول