اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران خبر داد

اجرای 470 میلیارد تومان پروژه بهداشتی در تهران

خبرگزاری فارس: استاندار تهران از اجرای بیش از 470 پروژه بهداشتی در حوزه‏های متنوع در نقاط مختلف این استان خبر داد.

اجرای 470 میلیارد تومان پروژه بهداشتی در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی تمدن در جمع دست‏اندرکاران بهداشت و درمان بخش مرکزی تهران اظهار کرد: در دولت‏های نهم و دهم خدمات شایسته‏ای در بخش بهداشت و درمان به مردم ارائه شد.

وی در ادامه با اشاره به حماسه حضور مردم در پای صندوق‏های رای خاطرنشان کرد: در روز 12 اسفند ماه سال 90 همه جهان پی به قدرت ایران اسلامی برد.

تمدن ادامه داد: قدرتی که با محوریت ولایت فقیه و اتحاد و همدلی مردم اجازه ورود هیچ متجاوزی را به داخل فضای مقدس خود نمی‏دهد.

استاندار تهران اضافه کرد: این طلیعه حضور و افتخاری که به دستان متبرک مردمان شریف، ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی خلق شد، را باید به محضر امت تبریک گفت.

وی افزود: این حضور موثر در پای صندوق‏های رای مصداق بیان گوهربار مقام عظمای ولایت، رحمتی الهی بود از سوی خداوند تبارک و تعالی بر سر این کشور اسلامی باریدن گرفت.

تمدن ادامه داد: هر اندازه که کارشناسان حوزه‏های سیاسی و اجتماعی پیرامون 12 اسفند 90 بررسی کرده و تحلیل ارائه دهند، همچنان ابعاد گسترده‏ای از آن بدون واکاوی باقی می‏ماند.

استاندار تهران، حماسه 12 اسفند ماه را امری عادی ندانست و گفت: آنچه در روز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به وقوع پیوست، هرگز امری عادی نیست.

وی تصریح کرد: از آنجایی که آن حرکت بزرگ مردمی جریانی ساده نبود؛ نباید ساده از کنار آن گذشت و باید همواره به عنوان حرکتی تاریخی از آن یاد کرد.

تمدن با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: بهترین توصیف حماسه 12 اسفند ماه سال 90 از بیان شیوای رهبر معظم انقلاب ادا شد.

استاندار تهران ادامه داد: مقام عظمای ولایت در جمع خبرگان رهبری فرمودند که "برای این انتخابات باید شکرگزار بود و در مقابل عظمت خداوند متعال برای اعطای این هدیه بزرگ پیشانی بر خاک بساییم".

وی، انتخابات تهران را اقدامی بر محور قانون خواند و افزود: انتخابات در استان تهران بر محور قانون، بدون حاشیه، بدون حادثه و آرام برپا شد.

تمدن ادامه داد: نزدیک به پنج هزار و 500 شعبه اخذ رای، 500 هزار نفر دست‏اندرکار برگزاری و 621 داوطلب در عرصه رقابت به همراه هواداران آنها دست در دست یکدیگر، حضور حداکثری و اطاعت از منویات ولایت فقیه را فریاد می‏زدند تا این حماسه در تهران و سایر نقاط کشور رقم بخورد.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول