اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد

راه‌اندازی کلینیک ویژه شماره دو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان از راه‌اندازی کلینیک ویژه شماره دو این دانشگاه در بندرعباس خبر داد.

راه‌اندازی کلینیک ویژه شماره دو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد شکاری عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جامع زنان هرمزگان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان، دو غرفه را در اختیار دارد و هر روز در بخش‌های مختلف سلامت به مراجعه‌کنندگان خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه می‌دهد.

وی در ادامه از راه‌اندازی کلینیک ویژه شماره دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان خبر داد و افزود: این کلینیک با استفاده از اساتید و اعضای هیئت علمی در رشته‌های تخصصی و فوق‌تخصصی آماده ویزیت بیماران با تعرفه دولتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان اضافه کرد: این کلینیک در رشته‌های اطفال، داخلی، گوارش، نفرولوژی، قلب و عروق، روماتولوژی، پرتودرمانی، انکولوژی، بیهوشی، عفونی، زنان و زایمان، جراحی قلب، گوش و حلق و بینی، جراحی پلاستیک، جراحی قفسه صدری (توراکس) به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.

شکاری با بیان اینکه این مرکز در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی واقع شده، تصریح کرد: این مرکز در ساعت هشت تا 12 ظهر و ساعت 14 تا 21 عصرها به بیماران نوبت پذیرش می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خود را موظف به حرکت در مسیر برنامه‌های اساسی توسعه چهار ساله که تحت نظر مرکز است می‌داند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سال 90 دستاورهای خوبی به ویژه در بخش تجهیز مراکز به امکانات تخصصی درمانی بهداشتی داشته است، افزود: در اوایل سال آینده قسمت‌های مختلف بیمارستان شهید محمدی به امکانات و دستگاه‌ها تجهیز و یا در این بیمارستان واحدهای درمانی پزشکی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این راستا از خرید یک دستگاه سنگ‌شکن کلیه پیشرفته با اعتبار 1.3 میلیارد تومان برای نصب در مجتمع درمانی شهید محمدی خبر داد.

شکاری ادامه داد: تاکنون در بیمارستان‌های دولتی استان این خدمت قابل ارائه نبود که با نصب این دستگاه هزینه قابل پرداخت برای این خدمت در حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

وی در ادامه از تجهیز تعداد شش باب اتاق عمل در بیمارستان شهید محمدی طی سال‌ جاری خبر داد و گفت: راه‌اندازی بخش فوق‌تخصصی کلیه و بخش پیوند کلیه در بیمارستان شهید محمدی طی نیمه نخست سال آینده از مباحث مهم در حوزه درمان و سلامت استان است.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول