اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آموزش و مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه:

بانوان هرمزگانی توانمندی‌های قرآنی بالایی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بانوان هرمزگانی در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی نشان دادند که از توانایی‌های بالای قرآنی برخوردارند.

بانوان هرمزگانی توانمندی‌های قرآنی بالایی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ولی یاراحمدی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جامع زنان هرمزگان با بیان اینکه ابتکار دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در برپایی نمایشگاه جامع  زنان هرمزگان ارزنده است، اظهار داشت: جامعه زنان هرمزگان در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نشان داد از توان اجرایی بالایی برخوردار است و این مهم قابل تعمیم در تمامی عرصه‌هاست.

به گفته وی، نمایشگاه جامع زنان هرمزگان به خوبی توانسته است در زمینه تلاش‌ها و دغدغه‌های مربوط به بخش زنان ایفای نقش کند.

مدیرکل دفتر آموزش و مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه هم‌چنین با بیان اینکه قابلیت و هنر زنان هرمزگان نشان‌دهنده حرکت این قشر در دوشادوش مردان است، افزود: زنان این استان در طول تاریخ نیز حرکتی حماسی و تاریخی در برابر بیگانگان داشته‌اند.

وی ادامه داد: همگرایی و تعامل، هم‌فکری و مشارکت جمعی، وجه بارز این نمایشگاه است که می‌تواند زمینه اجرای کارهای بزرگ‌تر حتی در مقیاس ملی را برای زنان هرمزگان فراهم آورد.

یاراحمدی اظهار داشت: از جمله رویکردهای قابل تقدیر در این نمایشگاه محور بودن آموزش در کنار معرفی دستاوردها و توانمندی‌های زنان است که نقش بسیار مؤثری در آگاه‌سازی خانواده‌ها از مباحث تخصصی دارد.

این مسئول تصریح کرد: در نگاهی دیگر آنچه در یک نگاه توجه هر بیننده و بازدیدکننده‌ای را در این نمایشگاه به خود جلب می‌کند تلاش صادقانه هنرمندان هرمزگانی است که گوشه‌ای از هنر خود را در قالب غرفه‌های این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه می‌تواند در دراز مدت تأثیرات مطلوبی را در حوزه فعالیت‌های بانوان داشته باشد، افزود: این نمایشگاه می‌تواند سبب ارتقای خودباوری در بانوان شود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول