اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار هرمزگان

نخستین نمایشگاه جامع توانمندی‌های زنان هرمزگان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه جامع زنان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان و بانوان این استان در بوستان خلیج‌فارس بندرعباس گشایش یافت.

نخستین نمایشگاه جامع توانمندی‌های زنان هرمزگان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ظهر امروز در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از امروز 18 اسفندماه به مدت یک هفته با هدف شناسایی و معرفی توانمندی‌های بانوان استان به جامعه دایر شده است.

پری صیادی افزود: مرکز مشاوره، تالارهای گفت‌وگو، کارگاه‌های جنبی با موضوع‌های باغچه خانگی، ستاد خبری، ازدواج، مد و لباس، صنایع دستی، آشپزی، دکوراسیون منزل، بهداشت و سلامت، هنرهای تجسمی و خوشنویسی، غرفه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، حجاب و اشتغال از مهم‌ترین بخش‌های این نمایشگاه جامع است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه مرکز مشاوره خدمات و باشگاه ورزشی برای اصلاح الگوی رفتاری مناسب در شیوه ورزشی بانوان و هم‌چنین برگزاری فستیوال طراحی و دوخت شلوار بندری است که با حضور بخش غیردولتی و دیگر حوزه‌های دولتی استان مرتبط با بانوان و خانواده آغاز به کار کرده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان در ادامه اظهار داشت: سه کارگاه آموزشی با 36 برنامه مختلف نیز در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و پزشکی و جشنواره کودک و نوجوان نیز به مدت یک هفته در کنار این نمایشگاه برای بانوان و کودکان نیز برگزار می‌شود.

صیادی یادآور شد: برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه 19 کمیته تخصصی و دبیران کل استان در مجموع 855 نفر ساعت مشغول به خدمت در نمایشگاه شده‌اند و 10 هزار و 879 ساعت نیز صرف پیگیری آن شده است.

نخستین نمایشگاه جامع زنان استان هرمزگان از 18 تا 24 اسفندماه در بندرعباس ادامه دارد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول