اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت، ارزیابی و برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز کشور:

توسعه فرهنگ نماز در ادارات از ضروریات است

خبرگزاری فارس: معاون نظارت، ارزیابی و برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز کشور گفت: توسعه فرهنگ نماز در دستگاه‌ها و ادارات مختلف از ضروریات است.

توسعه فرهنگ نماز در ادارات از ضروریات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام صاحب فصول ظهر امروز در همایش توجیهی نظام جامع ارزیابی و نظارت اظهار کرد: همه افراد جامعه در برابر نماز وظایفی دارند که باید به این وظایف در جامعه عمل کنند.

وی با بیان اینکه باید همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در راستای گسترش فرهنگ نماز خوانی در جامعه تلاش کنند، خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ نماز در ادارات مختلف از ضروریات است.

معاون نظارت، ارزیابی و برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه همه سازمان‌ها باید فی سبیل‌الله در راستای گسترش فرهنگ نماز همت کنند، افزود: باید از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای توسعه فرهنگ نماز در جامعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه نرخ نماز خوانی در کشور به درستی ارزیابی نشده است، افزود: ارزیابی واقع بینانه‌ای در این زمینه در کشور وجود ندارد.

حجت‌الاسلام صاحب فصول بر لزوم هدف گذاری در امر نماز در جامعه تاکید کرد و افزود: اگر هدف گذاری در این زمینه صورت گیرد، عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: کسانی که مقدرات نظام و ملت به دست آنان است باید به عنوان نقش حاکمیتی که در جامعه دارند اقامه نماز کرده و از نمازگزاران باشند.

معاون نظارت، ارزیابی و برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز کشور خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز استان تهران با استفاده از 20 سال تجربه، تخصص و برنامه‌های کارشناسی نظام جامع ارزیابی و نظارت را مد نظر قرار داده و برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه نظام جامع ارزیابی و نظارت نقش مدیریتی همه نهادها را مشخص کرده است، یادآور شد: وظیفه هر دستگاه در برابر نظام جامع مشخص شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

حجت‌الاسلام صاحب فصول با اشاره به اینکه باید برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه ارتقای این جایگاه برای سال آینده در نظر گرفته شود، تصریح کرد: باید با برنامه‌های مناسب عقب ماندگی‌های گذشته جبران شود.

وی تکیه گاه اصلی نظام جامع ارزیابی و نظارت را انگیزه درونی و باورهای هر فرد اعلام کرد و افزود: باید نمازگزاران به باور درونی برای اقامه نماز برسند.

معاون نظارت، ارزیابی و برنامه‌ریزی ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: همه تجربیات ستاد اقامه نماز برای تدوین برنامه‌ای جامع به کار گرفته شده است، تا این برنامه به نحو مطلوب در جامعه پیاده شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول