اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات اخیر و با خطای 54 درصدی

حلقه لندن‌نشین مشارکت مردم را 10 درصد پیش‌بینی کرده بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سوق گفت: حلقه لندن‌نشین به خیال خام خود مشارکت مردم را در انتخابات 10 درصد پیش‌بینی کرده بود.

حلقه لندن‌نشین مشارکت مردم را 10 درصد پیش‌بینی کرده بود

حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوق اظهار داشت: در روز 12 اسفند حضور پرشور مردم را پای صندوق‌های رأی داشتیم، اتفاقی که ناظران خوشبین آن‌ را پیش‌بینی نکرده بودند و ناظران بدبین آن‌ را محال می‌دانستند.

امام جمعه سوق بیان داشت: شرکت بیش از 64 درصدی مردم سراسر کشور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر افتخار و برگ زرینی به این انقلاب بخشید.

عمرانی‌نژاد عنوان کرد: باید تقدیر و تشکر از مسئولان برگزاری انتخابات و صدا و سیمای مرکز استان کرد که برنامه‌های خوبی داشتند و به استاندار و فرمانداران و بخشداران و هیئت‌های اجرایی و تک تک مردم تبریک گفت که با حضور غرورآفرین خود رتبه اول را در انتخابات سراسر کشور کسب کردند.

وی گفت: افزایش 14 درصدی مشارکت نسبت به دوره‌های هفتم و هشتم آن هم بعد از فتنه 88 که دشمنان تبلیغ می‌کردند اعتماد مردم سلب شده و بین حاکمیت و مردم فاصله افتاده، نشان داد همه معادلات آن‌ها غلط است.

امام جمعه سوق تصریح کرد: آمریکا و غربی‌ها با اعمال تحریم‌های پی در پی و متمرکز کردن تحریم بر معیشت مردم تلاش بی‌سابقه‌ای برای مخدوش کردن چهره انتخابات داشتند.

عمران‌زاده افزود: دشمن خارجی سعی کرد تهدیدها را علیه کشور برجسته کند و این گونه القا می‌کرد که به زودی برخورد نظامی بین جمهوری اسلامی و غرب صورت می‌گیرد.

خطیب جمعه سوق خاطرنشان کرد: به روش‌های متفاوت دولتمردان آمریکایی سعی کردند اثر تحولات 88 تکرار شود و چنین وانمود می‌کردند که این بار حمایت از فتنه‌گران متفاوت خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که بدخواهان و از جمله حلقه لندن‌نشین حضور 10 درصدی را پیش‌بینی می‌کردند، گفت: از جمله علل شکست این طراحی‌ها و خلق پدیده 12 اسفند بدون شک وجود رهبر معظم انقلاب بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول