اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف شاهرود:

حضور پرشور در انتخابات نقشه‏های دشمن را برهم زد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اصناف شاهرود گفت: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نقشه‏های دشمن را برهم زد.

حضور پرشور در انتخابات نقشه‏های دشمن را برهم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمود حسینی در جلسه حلقه صالحین پایگاه بسیج قائم آل محمد(عج) شاهرود اظهار کرد: دشمنان به خیال خام خود تصور می‏کردند که مردم در انتخابات حضور کم‏رنگی خواهند داشت، اما این خیال خام با حضور باشعور و پرشور مردم در انتخابات باطل شد.

حسینی در ادامه افزود: این حضور باعث سر در گمی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا شد و تمام معادلات آنها را بر هم زد و باعث شد که بیش از پیش منزوی شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور مردم باعث دلگرمی کشورهای اسلامی منطقه به خصوص انقلاب‏های منطقه شد و این پیام را به آنها صادر کرد که ام‏القرای جهان اسلام هنوز استوار و با صلابت به پشتوانه ملت خود حضور دارد و مدافع تمام مستضعفان جهان است.

فرمانده بسیج اصناف شاهرود حضور مردم را باعث خاموشی دشمنان و عقب‏نشینی آنها از مواضع خود دانست و افزود: مردم متدین و ولایت‏مدار ایران اسلامی نشان دادند که از ارزش‏های این انقلاب حتی یک میلی‏متر نیز عقب ننشسته‏اند و اگر هم مشکلی دارند، آن را به دست خود حل می‏کنند و با دیگران کاری ندارند.

وی در پایان گفت: نمایندگان مجلس باید قدردان این ملت باشند و برای حل مشکلات اساسی آنها در مجلس تلاش کنند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول