اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

تبریز شگفتی‌ساز انتخابات شد

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: در شهر تبریز 531 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند و این در حالی بود که در دوره قبلی مجلس شورای اسلامی 380 هزار نفر شرکت کردند.

تبریز شگفتی‌ساز انتخابات شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی پیش از ظهر امروز در نشست صبح و رسانه تبریز با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار داشت: در راستای برگزاری انتخابات دشمن برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده بود تا مردم در صحنه حضور نیابند و در داخل نیز برخی افراد معتقد به تاثیرگذاری این تبلیغات بودند.

وی، فرمایشات رهبری در 10 اسفند را در راستای بصیرت‌دهی و تشویق حضور مردمی موثر دانست و گفت: فرمایشات رهبری موجب شد تا مردم به خصوص جوانان بیشتر به انتخابات روی آورده و مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

فرماندار تبریز با بیان اینکه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سالگرد انقلاب‌های منطقه همزمان شده بود، بیان کرد: اگر مردم در انتخابات حضوری پرشور نداشتند مردم منطقه نیز نسبت به ادامه و آینده حرکت‌های خود نیز سرخورده می‌شدند.

چمنی تاکید کرد: فضای قبل از انتخابات فضای خاصی بود و از طرفی نیز کشور شاهد دومین سال آغاز هدفمندی یارانه‌ها بود ضمن اینکه شرایط اقتصادی و سیاسی خاصی هم حاکم بود.

وی با تاکید بر وجود نارضایتی در میان مردم در زمینه‌های مختلف از جمله شرایط بازار بیان کرد: مردم با وجود نارضایتی و برخی گرانی‌ها همچنان مدافع و همراه نظام هستند و این موضوع در انتخابات مجلس بار دیگر ثابت شد.

فرماندار تبریز گفت: در شهر تبریز 531 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند و این در حالی بود که در دوره قبلی مجلس شورای اسلامی 380 هزار نفر شرکت کردند.

وی، این شهر را شگفتی‌ساز انتخابات دانست و گفت: در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر 620 هزار نفر شرکت کردند که شگفتی‌ساز بود.

چمنی با اشاره به کشیده شدن انتخابات به دور دوم اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود، انتخابات مرحله دوم نیمه اول اردیبهشت‌ماه برگزار شود تا شش نفر راه‌یافته به دور دوم با همدیگر رقابت کنند و سه نفر باقی مانده انتخاب شوند.

چمنی با اشاره به ائتلاف‌های انتخاباتی بیان کرد: این ائتلاف‌ها در آستانه انتخابات به صورت گسترده تشکیل شد و فعالیت آنها به صورت مقطعی و شناسنامه‌دار بدون مشکل است.

فرماندار تبریز بیان کرد: درصد حضور مردمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان تبریز 44 درصد بود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول