اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی کردستان خبر داد

برخورداری 52 هزار ورزشکار کردستانی از بیمه ورزشی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی کردستان از برخورداری 52 هزار ورزشکار کردستانی از بیمه ورزشی خبر داد.

برخورداری 52 هزار ورزشکار کردستانی از بیمه ورزشی

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کردستان اظهار داشت: این هیئت رقیب سایر هیئت‌ها در زمینه استعدادیابی و قهرمان‌پروری نیست بلکه با فعالیت‌های خویش زمینه رشد ورزشکاران و قهرمانان را فراهم می‌سازد.

وی تصریح کرد: هیئت پزشکی ورزشی استان کردستان به تبع از فدراسیون، علاوه بر کمک به درمان و آسیب‌دیدگی ورزشکاران در حین تمرینات و یا برگزاری مسابقات، مانع از گرایش ورزشکاران به استفاده از داروهای نیروزا هم می‌شود.

به گفته قطبی، انجام تست‌های ورزشی از ورزشکاران زمینه‌ای برای تامین سلامت آنان بوده و کمک می‌کند تا ورزشکار با بدنی کاملا آماده و طبیعی به میدان مسابقات و کسب عنوان‌های برتر راه یابد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کردستان خاطرنشان کرد: اگر چه ورزشکاران استان توانمند و با کسب مقام‌های بین‌المللی این موضوع را اثبات کرده‌اند ولی باید همواره از مصرف داروهای ممنوعه خودداری کنند و همچنان با تمرین و ممارست عنوان‌های برتر مسابقات را از آن خود کنند.

وی همچنین از افزایش آمار بیمه‌شدگان ورزشی کردستان خبر داد و گفت: آمار بیمه‌شدگان ورزشی در این استان از 11 هزار نفر به 52 هزار نفر ورزشکار تا پایان بهمن ماه امسال افزایش یافته است.

وی افزایش این آمار را نشان از فعالیت هیئت پزشکی ورزشی استان و استقبال و اعتماد ورزشکاران از بیمه ورزشی عنوان کرد و افزود: عملکرد درست و خدمت‌رسانی به موقع از دیگر دلایل افزایش این آمار بوده است.

به گفته رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان کردستان، این هیئت در راستای انجام وظیفه ذاتی خویش در قبل و حین انجام مسابقات در کنار ورزشکاران حاضر بوده و برای تامین سلامت آنان از هیچ تلاشی دریغ نورزیده است.

قطبی تصریح کرد: تیم‌های پزشکی این هیئت در مسابقات برگزار شده در استان حضور می‌یابند و ورزشکاران آسیب‌دیده را مداوا می‌کنند.

وی در پایان اضافه کرد: در صورتی که ورزشکاری در حین مسابقات آسیب ببیند و نیاز به عمل جراحی و یا بستری داشته باشد، تیم‌های پزشکی این هیئت اقدامات لازمه را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول