اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

وجود 70 هزار بیمه شده ورزشی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: در پنج ماهه نخست امسال 70 هزار ورزشکار گیلانی بیمه شدند و تا پایان امسال این رقم افزایش می‌یابد.

وجود 70 هزار بیمه شده ورزشی در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا محمدی‌اصل عصر امروز در جلسه با مدیران ورزش استان در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان با اشاره به آخرین وضعیت ورزشکاران سازمان یافته در سال 90 اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 70 هزار ورزشکار زن و مرد در رشته‌های مختلف ورزشی بیمه شده‌اند که این رقم رو به افزایش است.
وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان امسال این رقم به 130 هزار ورزشکار سازمان یافته برسد و تمام باشگاه‌داران و هیئت‌های ورزشی توجه کنند که براساس قانون، ورزشکار بیمه نشده اجازه فعالیت ورزشی ندارد.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه یک سوم بیمه آمار ورزشکاران ویژه بانوان است، افزود: این امر به دلیل افزایش دو برابری مبلغ بیمه توسط فدراسیون پزشکی و ورزشی بوده است.
وی گفت: قرار است هزینه بیمه ورزشی در روستاها نصف شود که در صورت تحقق این امر آمار ورزشکاران روستایی سازمان یافته نیز افزایش می‌یابد.
محمدی‌اصل درباره برنامه‌های وزارتخانه جدید بیان داشت: ایجاد این ظرفیت جدید در امر جوانان و ورزش یک‌سری انتظارات جدیدی را برای کشور و مردم فراهم کرده تا از این ظرفیت جدید در توسعه امر ورزش و هم جوانان استفاده بیشتری شود.
این مسئول افزود: در این وزارتخانه قرار است در کنار ورزش قهرمانی به ورزش‌های همگانی و در عین حال موضوعات و مسائل جوانان نیز پرداخته شود که در نظام برنامه‌ریزی و ساختار جدید این کار اتفاق می‌افتد.
وی غفلت نکردن از موضو ع ورزش و جوانان را مهم دانست و تصریح کرد: اولویت‌هایی در بخش ورزش وجود دارد که ورزش همگانی نیز مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، اتمام و پیگیری پروژه‌های ورزشی، استفاده بهینه از اماکن ورزشی، توجه به ورزش بانوان و دانش‌آموزان و پیگیری مسائل معنوی و فرهنگی در ورزش‌های قهرمانی را از دیگر اهداف و برنامه‌های وزارتخانه جدید مذکور در بخش ورزش عنوان کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول