اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش روستایی مازندران:

10 هزار ورزشکار روستایی مازندران بیمه ورزشی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ورزش روستایی و عشایری مازندران گفت: در شش ماه نخست سال بیش از 10 هزار نفر ورزشکار زن و مرد روستایی و عشایری بیمه ورزشی شدند.

10 هزار ورزشکار روستایی مازندران بیمه ورزشی شدند
مهدی معافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این تعداد جمعیت ورزشکاران در نیمه دوم سال به دو برابر خواهد رسید.
وی گفت: در حال حاضر ارکان اصلی ورزش شهرستان‌ها به ویژه استان‌ها را ورزشکاران با تعصب روستایی تشکیل می‌دهند. 
سرپرست هیئت ورزش روستایی و عشایری مازندران خاطرنشان کرد: به نظر بیشتر کارشناسان اگر به ورزشکاران روستایی توجه و امکانات بیشتری اختصاص یابد شاهد نتایج بهتری از سوی قهرمانان روستایی خواهیم بود.
سرپرست هیئت روستایی و عشایری مازندران تصریح کرد: جوانان و نوجوانان زن و مرد روستایی علاقه خاصی به ورزش دارند که آمار شش ماهه نخست سال نشان از این علاقمندی ورزشکاران است.
وی ادامه داد: بیشتر قهرمانان و ملی پوشان را ورزشکاران روستایی تشکیل می‌دهند که با رشادت و تعصب خاص خود با افتخار، پرچم کشورمان را با کسب مدال به اهتزاز می‌آورند.
معافی یادآور شد: در حال حاضر ورزشکاران زیادی در روستا حضور دارند که در رشته‌های مختلف ورزش می‌کنند، ولی بیمه ورزشی نیستند و به نوعی سازمان‌یافته ورزشی نبوده که از همه آنها می‌خواهیم که حتماً خودشان را بیمه ورزشی کنند.
سرپرست هیئت ورزش و روستایی مازندران در ادامه از حضور تیم والیبال مازندران در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها خبر داد و تصریح کرد: تیم والیبال مازندران در چهارمین دوره مسابقات والیبال روستایی و عشایری با برتری در برابر به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
معافی گفت: این تیم برای حضور در این مسابقات هفته آینده باید در شهرستان شاهرود برای کسب عنوان قهرمانی به میدان برود.
وی همچنین از حضور تیم فوتبال انارمرز جویبار در رقابت‌های فوتبال روستایی و عشایری قهرمانی کشور خبر داد و عنوان کرد: این تیم در یک بازی حساس باید در روز دوشنبه 11مهر به مصاف تیم ایلام برود.
معافی افزود: تیم والیبال  جوانان روستایی و عشایری مازندران برای حضور در مسابقات والیبال روستایی و عشایری قهرمانی جوانان کشور هفدهم مهر به ایلام اعزام خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: با توجه به میزان آمادگی و تمرینات خوبی که تیم مازندران برای شرکت در این مسابقات پشت سر گذاشت این تیم مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها است.
معافی در پایان انتخاب شایسته نیک‌بین سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری کشور را به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ورزش‌های سنتی تبریک گفت و اذعان داشت: هیئت روستایی و عشایری مازندران همگام و بر اساس برنامه چهار ساله فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان برای موفقیت بیشتر ورزشکاران رو به جلو حرکت می‌کند.
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول