اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان رضوی:

اختصاص 6 هزار کانکس در نوروز 91

خبرگزاری فارس: معاون اسکان و پذیرایی ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان رضوی از آماده‌سازی شش هزار کانکس برای نوروز 91 خبر داد.

اختصاص 6 هزار کانکس در نوروز 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسعود منتجبی ظهر امروز در حاشیه جلسه معاونت اسکان و پذیرایی ستاد دائمی تسهیلات سفر استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این معاونت باید در ایام نوروز تمام واحدهای اقامتی را ساماندهی و مدیریت داشته باشد.

وی افزود: همچنین در زمان بحران باید از تمام توانایی و ظرفیت استان استفاده کرد همانطور که تمام نهادها تاکنون همکاری بسیار خوبی با این ستاد داشته‌اند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه مسافران نوروزی از 27 اسفند ماه به استان وارد می‌شوند، خاطر نشان کرد: ورود مسافران به خراسان رضوی از 27 اسفند ماه تا 4 فروردین 91 در بیشترین تعداد خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین برای شب عید و روز اول فروردین 91 برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی داشته‌ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را به زائران ارائه کنیم.

منتجبی با اشاره به ظرفیت‌های اقامتی پیش‌بینی شده گفت: برای ایام نوروزی 91 تمام هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و مهمانسراها  پیش‌بینی شده است و در صورت نیاز از ظرفیت پارک‌ها و حتی فضاهای عمومی شهر نیز استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای پاسخگویی به زائران اظهار کرد: سامانه 096308 به صورت کشوری و نیز 137 در داخل مشهد در حوزه اسکان پاسخگویی مسافرین و زائران بارگاه رضوی است.

معاون اسکان و پذیرایی ستاد دائمی تسهیلات سفر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین برای ایام عید زوارکش‌ها ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول