اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جزئیات دیدار تجار کردستان عراق در مازندران تشریح شد

خبرگزاری فارس: پس از بازدیدهای اقتصادی و گردشگری، امشب تجار و بازرگانان اقلیم کردستان عراق و مازندران در ضیافت شام استاندار مازندران حضور دارند.

جزئیات دیدار تجار کردستان عراق در مازندران تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری گروه اقتصادی و بازرگانی سلیمانیه عراق که از صبح امروز دیدار، بازدیدها و نشست‌های خود را در ساری و تعدادی از شهرستان‌های مازندران آغاز کردند تا لحظاتی دیگر از مجموعه تاریخی و گردشگری عباس‌آباد بهشهر بازدید می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، کشاورزی و صنایع و معادن مازندران در این باره به خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: گروه اقتصادی و تجاری سلیمانیه عراق را در دو روز کاری، حرمت فارقی نماینده دبیر ستاد توسعه اقتصادی ایران و عراق در حکومت اقلیم کردستان عراق و شیخ مصطفی رئیس اتحادیه واردات و صادرات اقلیم کردستان عراق همراهی می‌کنند.

غلامرضا عشریه برنامه بعدی پیش از ظهر امروز این هیئت در مازندران را پس از بازدید بیمارستان زارع و بخش توریست درمانی، مجموعه تاریخی عباس‌آباد شهرستان بهشهر برشمرد و خاطرنشان کرد: پس از بازدیدهای اقتصادی و گردشگری، شامگاه امشب تجار و بازرگانان اقلیم کردستان عراق و مازندران در ضیافت شام استاندار مازندران در شهرستان آمل حضور دارند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول