اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راستی:

نشان باشگاه نفت آبادان تجاری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با اعلام فراخوان عمومی، نشان جدید باشگاه نفت آبادان به منظور تجاری‌سازی، طراحی مجدد می‌شود.

نشان باشگاه نفت آبادان تجاری می‌شود

میثم راستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به منظور گام برداشتن در مسیر حرفه‌ای شدن و خصوصی‌سازی، باشگاه صنعت نفت آبادان نیز برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: سیستم ارتباط با مشتریان باشگاه صنعت نفت آبادان طراحی شده که در این سیستم به منظور ارتباط بهتر و بهره‌برداری از توانایی‌های  افراد، برنامه‌هایی تعریف شده است.

مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به اقدامات اخیر این مجموعه افزود: دراختیار گرفتن بلیت‌فروشی در روز مسابقات خانگی تیم فوتبال صنعت نفت در لیگ برتر، طراحی جدید وب سایت باشگاه به منظور ارتقا کیفیت اطلاع‌رسانی و استفاده از این توانایی به منظور تجارت الکترونیک، طراحی نقشه راه تجاری‌سازی باشگاه صنعت نفت آبادان را می‌توان از عمده فعالیت‌های مدیریت بازاریابی این مجموعه فرهنگی، ورزشی نام برد.

وی در ادامه از طراحی نشان جدید باشگاه صنعت نفت آبادان گفت و خاطرنشان کرد: دلیل اصلی تغییر این نشان، موانع حقوقی پیش روی باشگاه برای ثبت تجاری این علامت است.

راستی تصریح کرد: در وب‌سایت باشگاه صنعت نفت فراخوان عمومی طراحی نشان با جزئیات کامل برای طراحان علاقمند قرار گرفته شده و متقاضیان ارائه نشان تا پایان فروردین سال 91 فرصت ارسال آثار خود بر روی لوح فشرده را دارا هستند.

وی همچنین از درنظر گرفتن جوایزی برای طراح برتر این نشان خبر داد و گفت: به طراح اثر برتر یک نیم‌سکه بهار آزادی و تندیس و لوح یادبود باشگاه صنعت نفت آبادان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول