اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد

اتحادیه مجازی مجتمع‌های تجاری و بازارهای بزرگ تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از تشکیل اتحادیه مجازی مجتمع‌های تجاری و بازارهای بزرگ در مشهد مقدس خبر داد.

اتحادیه مجازی مجتمع‌های تجاری و بازارهای بزرگ تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، محمدرضا موحد اظهار داشت: پس از تصویب تشکیل اتحادیه مجازی مجتمع‌های تجاری در کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی مرکز استان، شیوه‌نامه تشکیل این اتحادیه مجازی تدوین و مراحل ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره این اتحادیه با هدف ساماندهی فعالیت‌های واحدهای صنفی مستقر در مجتمع‌های تجاری و بازارهای بزرگ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات این اتحادیه پس از گذراندن مراحل قانونی توسط انجمن نظارت بر انتخابات اتحادیه‌های صنفی برگزار می‌شود، افزود: در این انتخابات، نمایندگان تام‌الاختیار 240 مجتمع تجاری حضور دارند به کاندیدای مورد نظر خود رأی خواهند داد تا نسبت به حل معضلات و برخی از مشکلات موجود در مجتمع‌های تجاری و بازارهای بزرگ، که یکی از دغدغه‌های مسئولان استان است، اقدام قانونی به عمل آید.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول