اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تکریم ارباب‌رجوع صورت گرفت

استقرار میز خدمت در شبکه‌های دامپزشکی کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارزیابی عملکرد و بازرسی اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: در راستای تکریم ارباب‌رجوع میز خدمت در تمام شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌های استان کرمان مستقر شد.

استقرار میز خدمت در شبکه‌های دامپزشکی کرمان

سیده آزاده محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب‌رجوع یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاه‌های دولتی مطرح است و اداره کل دامپزشکی استان کرمان همواره به دنبال ارائه خدمات مطلوب و ایجاد دسترسی آسان ارباب‌رجوع به خدمات است.

وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب‌رجوع در واقع ایجاد مسیری کوتاه برای دستیابی سریع و آسان ارباب‌رجوع به خدمات یک نهاد است، بیان داشت: در این مسیر استقرار میز خدمت به عنوان یک راهکار خوب به منظور نیل به این هدف در دستور کار دامپزشکی استان کرمان قرار گرفته است.

محسنی گفت: اداره کل دامپزشکی استان کرمان پیرو بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و تأکیدات مقامات استانی و مدیرکل امور اداری سازمان مرکزی مبنی بر ایجاد میز خدمت جزو نخستین دستگاهای استان در راه‌اندازی میز خدمت است.

رئیس اداره بازرسی دامپزشکی استان کرمان گفت: پس از استقرار میز خدمت در اداره کل دامپزشکی استان کرمان در شهریور ماه سال جاری پیگیری‌ها برای راه‌اندازی میز خدمت در تمام شبکه‌های دامپزشکی شهرستانهای استان آغاز شد و طی شش ماه به ثمر نشست.

محسنی ابراز داشت: میز خدمت در شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها براساس شرایط هر شهرستان به گونه‌ای استقرار یافته که دسترسی ارباب‌رجوع به خدمات و ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن مهیا شود.

وی عنوان کرد: واحدهای میز خدمت در محل ورودی‌های این اداره کل و تمام شبکه‌های دامپزشکی استان همراه با نصب تابلو مربوطه استقرار یافته و آماده ارائه راهنمایی و خدمات به ارباب‌رجوع هستند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل دامپزشکی استان کرمان با اشاره به سایر اقدامات این اداره کل به منظور کاهش مسیرها و تکریم ارباب‌رجوع مانند تابلوهای راهنما در فضای اداری، صندوق ارتباط با مدیرکل، راه اندازی دستگاه کارت خوان، استقرار کیوسک شارژ، استقرار عابر بانک و ... اذعان داشت: همچنین سعی شده در حد امکان این خدمات در شهرستان‌ها نیز ارائه شود.

وی عنوان کرد: از خدماتی که در تمام شهرستان‌ها ارائه شده است، می‌توان به نصب تابلوهای راهنما، نصب شرح وظایف، نصب صندوق ارتباط مستقیم با مدیرکل، راه‌اندازی دستگاه کارت خوان و ... اشاره کرد.

محسنی اظهار داشت: مراجعان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره 03411512 و یا شماره پیامک 3000231512 اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول