اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره صبای قم در گفت‌وگو با فارس:

صبا کاملا متعلق به قم است/ آسیایی می‌شویم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره صبای قم با بیان اینکه صبا به هیچ نقطه‌ای از کشور منتقل نخواهد شد گفت: تیم صبا سال آینده به صورت کامل به قم منتقل خواهد شد.

صبا کاملا متعلق به قم است/ آسیایی می‌شویم

محمدرضا دهناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: خوشبختانه صبای قم هیچ مشکل مالی ندارد و تا پایان فصل که اواخر اردیبهشت ماه سال آینده است، تمام مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهد شد.

وی بار دیگر ضمن رد اخباری مبنی بر انتقال صبا از قم به شهرهای دیگر تصریح کرد: صبا به هیچ نقطه‌ای از کشور منتقل نخواهد شد و سال آینده به صورت قانونی و رسمی به قم واگذار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره صبای قم با بیان اینکه صبا در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد خاطر نشان کرد: با حمایت تماشاگران قمی که یار دوازدهم تیم هستند و با عزم و درایت کادر فنی قطعا آسیایی خواهیم شد.

دهناد در پایان با بیان اینکه سال آینده از تیم‌های بدمینتون و فوتسال صبا هم حمایت خوبی صورت خواهد گرفت اضافه کرد: اقدامات خوبی برای تیم‌های پایه صبای قم انجام شده است که این تیم‌های پایه تا چند سال دیگر صبای قم را بومی خواهند کرد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول