اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و هفتم

صبای قم در راه آسیا به ذوب آهن رسید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای کسب جواز حضور در رقابت‌‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس مقابل ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرد.

صبای قم در راه آسیا به ذوب آهن رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان از بیست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در بیستمین روز از اسفند ماه سال 90 به میزبانی تیم ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

در این دیدار حساس که در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد، تیم فوتبال صبای قم که با توجه به نتایج بیست و شش هفته گذشته لیگ یازدهم یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده بندی به شمار می‌رود، اکنون برای رسیدن به مکان‌های اول تا سوم با روحیه‌ای بالا و آمادگی جسمانی مطلوب حاصل از تمرینات اخیر برابر میزبان خود صف‌آرایی خواهد کرد.

شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در حالی گام به این مسابقه حساس مقابل تیم ذوب آهن اصفهان می‌گذارند که در این فصل لیگ برتر نتایج بسیار خوبی در تلاش برای دستیابی به جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کسب کرده‌اند.

تیم فوتبال صبای قم در دو هفته گذشته به ترتیب مقابل تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران نتوانست از فرصت مغتنم بازی در مقابل تیم‌های میانه جدول به خوبی بهره‌برداری کند و در نهایت برابر هر دو رقیب لیگ برتری تنها به یک امتیاز دست یافتند.

تیم فوتبال صبای قم در حالی در این دیدار خارج از خانه برابر میزبان خود تیم ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود که در بازی رفت در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم مقابل این تیم در پایان 90 دقیقه رقابت سخت و نفس‌گیر ناباورانه با یک گل شکست خورد.

نکته دیگر این است که نتایج خوب در مسابقات این فصل توسط تیم فوتبال صبای قم در رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام خلیج فارس سبب شده است تا نماینده فوتبال قم وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشته باشد و اکنون در مکان چهارم جدول 18 تیمی گروه دوم لیگ برتر در جمع مدعیان صعود به لیگ قهرمانان آسیا جای بگیرد.

نماینده فوتبال استان قم در مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های برتر کشور از 26 بازی خود، 42 امتیاز در کارنامه دارد که این امتیازها حاصل 11 پیروزی، 9 تساوی و شش شکست مقابل حریفان تا پایان هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر است و ذوب آهن با کسب هشت برد، 12 مساوی و شش باخت با کسب 36 امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور در رقابت با تیم‌‌های مطرحی همچون استقلال تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتور سازی تبریز و نفت تهران برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول