اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزی پر گل در برابر علم و ادب مشهد

جشنواره گل صبا در آخر خط

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم با هشت گل بهترین پیروزی خود در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را جشن گرفت.

جشنواره گل صبا در آخر خط

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به ایستگاه پایانی خود رسیده بود، تیم فوتسال صبای قم در آخرین بازی خود در این فصل از مسابقات در خانه برابر علم و ادب مشهد به میدان رفت.

در این دیدار که در حضور نزدیک به 500 تماشاگر حاضر در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و البته به صورت زنده نیز از سیمای نور شبکه استانی قم نیز به تصویر درآمد، شاگردان حسین گنجیان به بهترین پیروزی خود در لیگ سیزدهم دست یافتند.

دو تیم فوتسال صبای قم و علم و ادب مشهد در آخرین بازی خود در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ایستگاه بیست و ششم و پایانی برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با حساب هشت بر چهار به سود صبای قم به پایان رسید.

فوتسالیست‌های صبای قم در این دیدار تشریفاتی خانگی که برای آنها تنها می‌توانست حکم یک پله صعود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را داشته باشد، برابر میهمان خود در نیمه اول پنج گل و در نیمه دوم سه گل را به ثمر رساند.

اگر چه تمام بازیکنان صبای قم در این دیدار خانگی روز پر فروغی را پشت سر گذاشتند اما ستاره اول تیم فوتسال صبای قم، بازیکن ملی‌پوش این تیم یعنی محمدحسین کوهستانی بود که به تنهایی چهار بار دروازه تیم علم و ادب مشهد را گشود و برترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

در نیمه نخست صبای قم بازی را با قدرت آغاز کرد و توانست با درخشش محمدحسین کوهستانی که بازیکن سرحالی نشان می‌داد، به برتری پر گل دست یابد زیرا بازیکن ملی‌پوش صبا چهار بار گلزنی کرد و علی ابراهیم‌بیگی نیز گل دیگر صبا را به ثمر رساند.

هر چند تیم فوتسال علم و ادب مشهد نیز در تلاش برای فرار از خطر باخت در این دیدار خارج از خانه به آب و آتش می‌زد اما تنها توانست دو گل خورده را جبران کند و این دیدار در نیمه نخست با برتری پنج بر دو به سود صبای قم به پایان رسید.

در نیمه دوم این مسابقه سید وحید غیاثی و سعید تقی‌زاده هر کدام یک بار و علیرضا وفایی دو بار دیگر موفق به گشودن دروازه تیم فوتسال علم و ادب مشهد شدند و تیم میهمان نیز توانست دو بار دیگر دروازه صبا را باز کند و این دیدار در نهایت با حساب هشت بر چهار به سود صبای قم پایان یافت.

با نتیجه‌ای که در دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و علم و ادب مشهد رقم خورد، صبای قم با کسب 39 امتیاز و رتبه ششم جدول رده‌بندی به کار خود در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پایان داد در حالی که تیم علم و ادب مشهد با کسب 30 امتیاز هشتم شد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول