اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال صبا:

تاکتیک‌های جدید صبا نتیجه داد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: تمام تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی به خوبی توسط بازیکنان صبا در بازی خانگی مقابل علم و ادب مشهد به اجرا درآمد.

تاکتیک‌های جدید صبا نتیجه داد

حسین گنجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بازی صبای قم مقابل علم و ادب مشهد در هفته پایانی از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و مستحق کسب پیروزی پر گل در این دیدار خانگی بودیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما همانند تمام بازی‌های این فصل بسیار خوب و هماهنگ بازی کردند و نشان دادند که هیچ‌گاه از تلاش برای پیروزی دست‌بردار نیستند، تیم ما در این دیدار بسیار خوب و هماهنگ بازی کرد و نتیجه آن را با زدن هشت گل گرفت.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: فوتسالیست‌های صبای قم تمام خواسته‌های کادر فنی را به خوبی در زمین مسابقه پیاده کردند و نتیجه آن شد که توانستیم هشت گل به حریف بزنیم و بارها تا آستانه زدن گل‌های بیشتر نیز پیش برویم.

وی خاطر نشان کرد: تیم ما در تمام بازی‌های این فصل خود برابر حریفان عملکرد خوبی داشت حتی در دیدارهایی که به شکست ما انجامید، یک تیم کاملا جوان و بومی اما بسیار آینده‌دار و امیدوارکننده داشتیم که امیدوارم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

گنجیان تصریح کرد: این تیم بازیکنانی بسیار آماده و توانمند در اختیار دارد که در مقایسه با تیم‌های متمول لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با هزینه‌های هنگفت در لیگ برتر حضور یافته‌اند، امسال از کمترین هزینه برخوردار بود.

وی ابراز داشت: لیگ سیزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور را با پیروزی پر گل شش بر دو مقابل تیم فوتسال پرسپولیس تهران آغاز کردیم و در هفته پایانی نیز توانستیم پیروزی پر گل هشت بر چهار را مقابل علم و ادب مشهد کسب کنیم، اما برای ما دستاورد مهم و ارزشمند قدرت‌نمایی فوتسال قم با تکیه بر استعداد و توانمندی بازیکنان بومی بود.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم عنوان داشت: فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم این تیم اول حفظ شود و بعد مورد حمایت قرار بگیرد، زیرا تمرینات سختی را در آغاز فصل پشت سر گذاشتیم و در ادامه راه تلاش زیادی برای موفقیت در لیگ یازدهم انجام دادیم.

در هفته بیست و ششم و پایانی مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که با برگزاری شش مسابقه به انجام رسید، تیم فوتسال صبای قم در دیداری خانگی در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم توانست با نتیجه پر گل هشت بر چهار میهمان خود، تیم فوتسال علم و ادب مشهد را شکست داده و دوازدهمین برد این فصل خود را جشن بگیرد.

صبای قم با این پیروزی 39 امتیازی شد و با کسب رتبه ششم جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول