اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‏های پزشکی:

اورژانس با نیروهای شرکتی خوب اداره نمی‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اورژانس و فوریت‏های پزشکی گفت: اجرای طرح‏های پیش‏بیمارستانی با استفاده از نیروهای شرکتی به خوبی انجام نمی‏شود.

اورژانس با نیروهای شرکتی خوب اداره نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران غلامرضا معصومی در مراسمی با حضور شماری از مسئولان بخش بهداشت و درمان در بخش مرکزی تهران اظهار کرد: امروز در بخش مرکزی تهران، شاهد گشایش 2 هزارمین مرکز اورژانس پیش‏بیمارستانی کشور بودیم.

وی ادامه داد: از این تعداد نزدیک به یک هزار و 200 مرکز فوریت‏های پزشکی مربوط به مسیرهای جاده‏ای و 800 مرکز، شهری است.

معصومی بحث اورژانس در برنامه چهارم توسعه را همسو با جهشی بزرگ خواند و افزود: در برنامه چهارم توسعه و با عنایت به توجه مسئولان، جهشی بزرگ در زمینه اورژانس پیش‏بیمارستانی به وجود آمد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‏های پزشکیادامه داد: این مهم در سایه اعطای مجوزهای لازم و اعتبارات مناسب از سوی مسئولان امر محقق شد.

وی اضافه کرد: این حمایت‏ها در کل حوزه‏های مختلف دولتی از شرایط بی‏نظیر و افزایشی دو برابری نسبت به سایر حوزه‏ها برخوردار بود.

معصومی افزود: مرکز اورژانس و فوریت‏های پزشکی کشور در آغاز برنامه چهارم توسعه با 600 پایگاه فوریت‏های پزشکی کار خود را آغاز کرد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‏های پزشکی کشور تصریح کرد: اما این مهم ظرف شش سال گذشته با مقایسه با 30 سال گذشته به عدد 2 هزار ارتقا یافته است.

وی ادامه داد: حمایت‏های صورت گرفته از این بخش با وجود مشکلات اعتباری موجود در واقع همه‌جانبه و قابل تقدیر بوده است.

معصومی اورژانس پیش‏بیمارستانی را بحثی حاکمیتی خواند و افزود: موضوع اورژانس پیش‏بیمارستانی بحثی حاکمیتی است و چالش کنونی در مسئله نیروی انسانی را می‏توان از این طریق رفع کرد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‏های پزشکی با بیان اینکه اجرای طرح‏های پیش‏بیمارستانی با استفاده از نیروهای شرکتی به خوبی انجام نمی‏شود ادامه داد: همکاران شرکتی، خود را متعلق به این سیستم می‏دانند و امیدوارند تا استثنائات حاکمیتی در این زمینه مؤثر واقع شود.

وی در ادامه با قدردانی از مردم بخش مرکزی تهران خاطر نشان کرد: مردم مناطق روستایی بخش مرکزی تهران همکاری و همیاری خوبی با مرکز اورژانس و فوریت‏های پزشکی کشور داشتند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول