اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 2 روز صورت می‌گیرد

برگزاری سمینار کشوری تازه‌های اورژانس در شیراز

خبرگزاری فارس: نخستین سمینار کشوری تازه‌های اورژانس از ششم اسفندماه جاری به مدت دو روز در شیراز در حال برگزاری است.

برگزاری سمینار کشوری تازه‌های اورژانس در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دبیر اجرایی این سمینار اظهار داشت: حدود 200 نفر از پزشکان عمومی، پرستاران، متخصصان طب اورژانس، جراحی، ارتوپدی، کودکان، نورولوژی و کاردیولوژی و کارشناسان رشته پزشکی از سراسر کشور در سمینار تازه‌های اورژانس شرکت دارند.

محمد کلانتری میبدی افزود: آخرین اطلاعات روز در زمینه‌های تشخیصی و درمانی بیماری‌های مختلف در تروما، تصادفات، قلب، داخلی، فشار خون و کودکان در این سمینار به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

وی در زمینه ضرورت برگزاری این سمینار، ابراز داشت: فعالیت‌هایی که در اورژانس‌ها انجام می‌شود نیاز ‌به‌روز رسانی دارد و این اطلاعات با توجه به اینکه مورد تأکید وزارت بهداشت در راستای ارتقای کیفیت اورژانس‌های بیمارستانی نیز است، در قالب یک سمینار دو روزه به فعالان در این زمینه ارائه می‌شود.

کلانتری گفت: اساتید گروه‌های جراحی، مغز و اعصاب، داخلی، نورولوژی، کاردیولوژی، طب اورژانس، جراحی کودکان و گروه آمار و اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ارائه آخرین اطلاعات به روز در زمینه بیماران اورژانسی به شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

وی بیان کرد: در حال حاضر مرکز تحقیقات تروما در بیمارستان شهید رجایی شیراز به عنوان نخستین مرکز تحقیقات در زمینه سطح یک تروما در کشور فعالیت می‌کند و فعالیت‌هایی که در اورژانس این بیمارستان براساس آخرین استانداردهای تروما انجام می‌شود، مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول