اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

درآمد شهرداری‌ها از راه جرایم و عوارض تامین نشود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: نباید درآمد شهرداری‌ها از طریق عوارض و جرایم ناشی از تخلفات ساخت و ساز تامین شود.

درآمد شهرداری‌ها از راه جرایم و عوارض تامین نشود

سید عیسی هاشمی‌حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه نباید درآمد شهرداری‌ها از طریق عوارض و جرایم ناشی از تخلفات ساخت‌وساز تامین شود، اظهار داشت: مشکلاتی در جامعه شهری وجود دارد که برای ساماندهی آن شهرداران باید قانونمند شوند.

وی یادآور شد: معاونت عمرانی استانداری و دست‌اندرکاران امور شهری درصدد ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و بخشداری‌ها هستند.

هاشمی با اشاره به اینکه برخی محدودیت‌های قانونی از سوی دیوان عدالت اداری مطرح است که جلوی تخلفات را در امور شهری می‌گیرد، تصریح کرد: دستورالعمل‌هایی از سوی دیوان عدالت اداری کشور آمده است که برای نظام مهندسی و شهرداری‌ها برای جلوگیری از تخلفات ناشی از ساخت‌وساز موثر است.

وی با تاکید بر اینکه اگر میزان هزینه جرایم ناشی از تخلفات افزایش یابد کسی جرات تخلف در ساخت‌وساز را ندارد، بیان داشت: براساس ابلاغ رئیس دیوان عدالت اداری کشور، یکی از قضات فقط برای رسیدگی به مشکلات امور شهری مازندران فعالیت می‌کند.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: استانداری، معاونت عمرانی و دستگاه قضایی در راس امور عزم را جزم کرده است تا جلوی تخلفات و نازیبا شدن چهره استان مازندران گرفته شود.

وی با بیان اینکه در سال 91 شاهد کاهش تخلفات در امور شهری باشیم، اظهار داشت: فرایند بروکراسی در ادارات استان مازندران جالب نیست، باید شرایطی ایجاد شود تا مردم برای اخذ پروانه‌های ساختمانی از طریق قانونی وارد شوند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول