اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم عنوان کرد

توسعه شهرسازی با نگاه به معماری بومی و اسلامی

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت:‌ با رعایت نکات علمی و مهندسی می‌توان شهرسازی با معماری بومی و اسلامی را گسترش داد و مردم را از اثرات مطلوب آن بهره‌مند ساخت.

توسعه شهرسازی با نگاه به معماری بومی و اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری شنبه شب در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اظهار داشت: شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی اشتراکات زیادی داشته و هر دوی این نهادها در مدیریت شهری نقش کلیدی و اساسی دارند.

وی اظهار داشت: تعامل مثبت این دو نهاد می‌تواند باعث خیر برای شهر قم، زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت (ع) باشد و هم‌افزایی ظرفیت‌های تجربی، فنی و اجرایی این ادارات منشاء اقدامات و فعالیت‌های مفید و مؤثر و گسترده‌ای برای شهر قم خواهد بود.

شهردار قم تصریح کرد: با رعایت نکات علمی و مهندسی می‌توان شهرسازی با معماری بومی و اسلامی را گسترش داد و مردم را از اثرات مطلوب آن بهره‌مند ساخت.

وی با اشاره به اینکه مجموعه وزارت راه و شهرسازی و حتی شخص وزیر نیز توجه ویژه‌ای به شهرداری‌ها دارند بیان داشت: این اتفاق فرصت مغتنمی است که نصیب ما شده و اگر با شناخت اصولی وارد آن شویم می‌توانیم بهترین بهره‌برداری را انجام دهیم و با همکاری و تعامل مدیران و از نگاه مردم در یک فرآیند تعریف شده طرح‌های مهمی را برای رفاه و زندگی بهتر مردم شهر قم فراهم کنیم.

گفتنی است دلبری شهردار قم به همراه باقرپناهی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر و معاونین شهرداری با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان قم با مهندس قلندر دیدار کردند.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول