اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار فارس خواستار شد

هدایت مدیریت اجرای طرح‌های راه و شهرسازی از مرکز به فارس

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار فارس گفت: باید برنامه‌ریزی مدیریت طرح‌های کلان در حوزه راه و شهرسازی را از مرکز به همراه اعتبارات ملی آن به فارس هدایت کنیم.

هدایت مدیریت اجرای طرح‌های راه و شهرسازی از مرکز به فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن اردکانی عصر امروز در آیین معارفه نخستین مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس به نهضت مسکن‌سازی در کشور اشاره کرد و  اظهار داشت: معتقدیم در حوزه راه نیز باید نهضت راه‌سازی در استان فارس را دنبال کرده و آزادراه شیراز - اصفهان که به عنوان یک شاخص است در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

اردکانی افزود: مدیریت بسیاری از طرح‌های مهم در وزارتخانه‌هاست که باید با برنامه‌ریزی آن را به درون استان هدایت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طول 900 کیلومتری فارس تصریح کرد: به دنبال فعال کردن بخش خصوصی و مشارکت آن در اجرای طرح‌های مختلف هستیم که از مسؤلان وزارت راه و شهرسازی نیز درخواست همکاری داریم.

اردکانی همچنین به توسعه حرم مطهر احمد بن ‌موسی (ع) و اجرای طرح آن توسط اداره کل راه و شهرسازی فارس اشاره کرد و از مدیرکل جدید این اداره خواست تا توجه ویژه‌ای در توسعه این حرم مطهر (ع) داشته باشد و این مهم را در ردیف نخست برنامه‌های خود قرار دهد.

معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود از نامگذاری 20 اسفند ماه به عنوان روز بدون حادثه در استان فارس خبر داد و بیان کرد: در 10 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال پیش 237 فوتی از تعداد مرگ‌های ناشی از تصادفات در جاده‌های فارس کاهش یافته که نشان از فعالیت‌های مدیران و فراهم کردن زیرساخت‌های مهم در حوزه راه و ترابری است و باید همچنان ادامه یابد.

به گزارش فارس، در این مراسم از تلاش‌های شش سال گذشته علیرضا دیهیمی مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان فارس تجلیل شد.

همچنین از تلاش‌های حسن فدایی مدیرکل سابق راه و ترابری استان فارس تجلیل و وی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی شهرستان لارستان منصوب شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول