اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آبادان:

حماسه 12 اسفند غربی‌ها را از مواضع‌شان به عقب نشاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آبادان گفت: حماسه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند غربی‌ها را از مواضع‌شان به عقب نشاند.

حماسه 12 اسفند غربی‌ها را از مواضع‌شان به عقب نشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام فیض‌الله رجبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در محل مصلای ثامن‌الائمه اظهار کرد: تغییر لحن سران کشورهای غربی درباره ایران از تبعات حضور آگاهانه مردم در انتخابات 12 اسفند است.

وی با اشاره به تاثیر شرکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دنیا و تغییر معادلات گفت: پس از برگزاری انتخابات پرشور ایران رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد جنگ علیه ایران هیچ سودی ندارد بلکه منافع آنان را نیز به خطر می‌اندازد.

خطیب جمعه آبادان در ادامه همچنین با اشاره به اقدام توطئه‌گرانه استکبار در تحریم نفتی ایران افزود: این اقدامات بیش از هر چیزی به ضرر خودشان تمام شد و با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و توقف فروش نفت به برخی از کشورهای اروپایی، افزایش قیمت بنزین و نفت در این کشورها نارضایتی و اعتراضات مردمی را برایشان در پی داشت.

امام جمعه موقت ابادان با اشاره به درخواست کشورهای غربی برای حضور ایران پای میز مذاکره گفت: اکنون این ملت ایران است که سرافرازتر از همیشه ایستاده است.

حجت‌الاسلام رجبی همچنین با اشاره به جنب و جوش مردم برای تهیه اجناس مورد نیاز در پایان سال افزود: تکلیف مسئولان در این شرایط سخت‌تر است و باید بازار را طوری کنترل کنند که افراد سودجو نتوانند با احتکار اجناس و اقلام مورد نیاز موجب گرانی شوند.

خطیب جمعه آبادان همچنین در پایان خطبه‌ها با گرامیداشت هفته نیکوکاری بر کمک توانمندان و نیکوکاران به اقشار کم درآمد جامعه بصورت پنهانی و مخفیانه تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول