اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

ولایتمداری مردم حماسه 12 اسفند را خلق کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: ولایتمداری و تکلیف محوری مردم حماسه 12 اسفند ماه را خلق کرده است.

ولایتمداری مردم حماسه 12 اسفند را خلق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری ظهر امروز  در خطبه‌های نماز جمعه خوی، انتخابات 12 اسفند را حماسه‌ای بزرگ و تاریخی برای ملت ایران دانست و اظهار داشت: این انتخابات نمادی از وفاداری به آرمان‌های انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، تکلیف محوری، ولایتمداری بود که به رغم تبلیغات زهرآگین دشمنان به دست ملت بزرگ ایران رقم خورد.

وی با تبریک این پیروزی بزرگ و موفقیت افتخار آمیز به ملت ایران و نمایندگان منتخب مردم، انفعال و درماندگی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را از برکات این حماسه عظیم اعلام کرد.

این مسئول از تمام دست‌اندرکاران، عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و نیروهای انتظامی به خاطر برگزاری سالم، قانونی و شکوهمند انتخابات قدردانی کرد و افزود: نظم و آرامش، امنیت، سلامت بی‌مانند این انتخابات این پیروزی بزرگ و حماسی را به کام ملت ایران شیرین‌تر کرد.

شکوری در ادامه اقدامات اخیر حاکمان باکو مبنی بر تعطیل کردن مساجد و سایر مرکز دینی، جلوگیری از برگزاری مراسم مذهبی، دستگیری و زندانی کردن شیعیان مظلوم آن کشور با بهانه‌های واهی، تعطیل کردن دفتر کمیته امداد جمهوری اسلامی و جلوگیری از ورود کامیون‌های ایران اسلامی به آن کشور را محکوم کرد و گفت: به حاکمان جمهوری آذربایجان هشدار داده و توصیه می‌کنیم با طناب پوسیده آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد چاه نشوند و به خوش رقصی‌های خود در برابر آنان خاتمه دهند.

وی تأکید کرد: عقل سالم حکم می‌کند که حاکمان باکو از خواب غفلت بیدار شده و تحولات عظیم منطقه را مشاهده کنند و برخلاف مسیر سیل خروشان بیداری اسلامی شنا نکنند که غرق خواهند شد.

این مسئول با اشاره به انتصاب اعضای شورای عالی فضای مجازی جهت ساماندهی فضای مجازی و راه‌اندازی مرکز ملّی فضای مجازی از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: این حکم رسالت سنگین و حساسی را برعهده اعضای محترم حقیقی و حقوقی این شورا می‌گذارد و در واقع می‌توان گفت یک آزمون تاریخی را پیش روی آنان قرار داده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط حساس حاکم بر منطقه و جهان و نقش سرنوشت‌ساز فضای مجازی در رشد و توسعه کشور و روابط بین‌الملل اعضای این تشکل باید همت مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول