اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم شهرستان شبستر در مجلس:

نمایندگان مجلس جایگاه خویش را از مردم می‌دانند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس جایگاه خویش را از مردم می‌دانند.

نمایندگان مجلس جایگاه خویش را از مردم می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، علی علیلو ظهر امروز در جمع مردم در مسجد جامع تسوج که از حوزه انتخابیه شهرستان شبستر با رای اکثریت مردم این منطقه به مجلس شورای اسلامی راه یافته است، اظهار کرد: ملت ایران ملتی است که جایگاه آن رفیع بوده و بصیرت و آگاهی مردم در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را مایوس و دوستداران آن را خوشحال کرد.

وی تصریح کرد: پس از 33 سال گذشت از عمر انقلاب اسلامی مردم با نجابت کامل، ایمان به خداوند متعال و پیروی از ولایت فقیه مشکلات را پشت سر گذاشته و هم‌اکنون این نظام برای کشورهای دیگر به عنوان الگو برای تمام آزاداندیشان قرار گرفته است.

منتخب مردم شهرستان شبستر با ادای احترام به حسن اعتماد و حمایت مردم در راهیابی به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان در مقام نمایندگی جایگاه خویش را از مردم می‌دانند و باید در برطرف کردن مسائل و مشکلات آنان تلاش کنند.

علیلو به چشم‌انداز 20 ساله اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون شش سال از این چشم‌انداز گذشته و در 14 سال آینده باید در مسائل استراتژیک نظام جمهوری اسلامی به گونه‌ای عمل شود که در خدمات‌رسانی به مردم تسریع شود.

وی در بخشی از سخنان خویش خشکی دریاچه ارومیه را بزرگ‌ترین معضل نه برای منطقه بلکه استان و حتی کشور عنوان کرد و افزود: با انتقال آب از ارس، دریای خزر یا از نقاط دیگر باید نوعی چاره‌‌جویی شود که این بحران عظیم را پشت سر بگذاریم.

علیلو اصلاح سیستم اداری و مشکل اشتغال جوانان منطقه را یادآور شد و تاکید کرد: بومی‌سازی اشتغال در طرح‌های اشتغالزایی می‌تواند در حل بخشی از معضل بیکاری موثر باشد.

منتخب مردم شهرستان شبستر در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به وحدت و انسجامی که هم‌اکنون در منطقه به اوج خود رسیده است، اشاره و تصریح کرد: امیدواریم این وحدت و انسجام همواره موجب شکوفایی و پیشرفت منطقه در تمام ابعاد فرهنگی و اجتماعی شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول