اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس نهم:

رأی مردم به نمایندگان، رأی به اسلام بود

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: رأی مردم به نمایندگان رأی به اسلام و انقلاب اسلامی بود.

رأی مردم به نمایندگان، رأی به اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی ظهر امروز در نشست خبری در محل مرکز آموزش علمی - کاربردی خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی دارای ویژگی‌های خاصی بود که از هر حیث قابل تأمل است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی تعریف جدیدی از خواص و عوام ایجاد کرد، افزود: در حال حاضر مردم بصیر و آگاه ایران بسیار مناسب‌تر از برخی از خواص وارد صحنه شده و از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

عضو کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم در این زمینه هم به موقع عمل کرده و هم به هنگام وارد صحنه شدند.

وی با بیان اینکه امسال در اوج فشارهای مختلف دشمنان بودیم، توضیح داد: با این حال حضور مردم چه در 22 بهمن و چه در روز انتخابات حقانیت نظام را به درستی به اثبات رساند.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به انواع و اقسام سناریوها و دشمنی‌های صورت گرفته با نظام و انقلاب اسلامی در طول سال‌های اخیر به‌ ویژه در سال جاری تأکید کرد: استحاله فکری نخبگان و گروه‌های مرجع مانند خبرنگاران و مدیران بخش‌های مختلف و هم‌چنین ارتباط دادن آنها با بیرون از کشور از جمله سناریوهای دشمنان در طول ماه‌های اخیر به شمار می‌آمد.

وی توسعه رفاه‌طلبی، مدنیت، توسعه سیاسی و اقتصادی و هم‌چنین رواج بی‌اخلاقی‌های غربی را از دیگر برنامه‌های دشمنان در این زمینه دانست و ابراز تأسف کرد: با این حال برخی از دولت‌مردان خودمان نیز وارد این جریانات شده و به این مسائل دامن زده‌اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمام این برنامه برای حذف تدریجی ایران در نظام بین‌المللی بین کشورهای مختلف بود.

وی با بیان اینکه دشمن تمام توان سیاسی و اقتصادی خود را برای نابودی نظام اسلامی گذاشته است، افزود: با این حال مردم در این انتخابات ثابت کردند که به شخص رأی نمی‌دهند و تنها به مسیر رأی می‌دهند.

قاضی‌زاده‌هاشمی یادآور شد: این دوره از انتخابات مجلس در حالی برگزار شد که ایران هم با فشارهای داخلی و خارجی شدید همراه بود. 

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول