اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان همدان:

نمایندگان در هر شرایطی مردم را ولی‌نعمت خود بدانند

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان همدان گفت: نمایندگان در وهله نخست باید لیاقت و شایستگی خود را به مردم نشان داده و در هر شرایطی مردم را ولی‌نعمت خود بدانند.

نمایندگان در هر شرایطی مردم را ولی‌نعمت خود بدانند

حیدرعلی بابایی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان مشارکت مردم در انتخابلات مجلس نهم را در روزگاری که بسیاری از خواص دچار گمراهی و اسیر فتنه‌ها شده و در گرداب‌ها مسیر خود را گم می‌کنند به برکت بصیرت بالا و چشمگیر عنوان و بیان داشت: اصولگرایان در انتظارات و مطالبات مردم از تأثیر بسزایی برخوردار هستند.

وی اکثر نمایندگان راه‌یافته به مجلس نهم را اصول‌گرا خواند و افزود: مباهات می‌کنم به عنوان یک ایرانی شاهدم که این قشر از اجتماع به مجلس راه‌ یافته‌اند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان همدان در خصوص وظایف نمایندگان راه‌یافته به مجلس نهم بیان کرد: نمایندگان در وهله نخست باید لیاقت و شایستگی خود را به مردم نشان داده و در هر شرایطی مردم را ولی‌نعمت خود بدانند چرا که نمایندگان پادوی ملت هستند و باید به انتظارات مردم پاسخ دهند.

وی خاطرنشان کررد: بهترین نمایندگان اشخاصی هستند که پس از چهار سال عملکردشان شفاف بوده و از مطلوبیت روزهای نخست انتخابات در اذهان عمومی برخوردار باشند.

بابایی پروژه‌یابی، پروژه‌سازی و پروژه‌رسانی عمرانی را برای نمایندگان غیرضروری عنوان و ادامه داد: وظیفه نمایندگان تصویب قانون و نظارت بر اجرای آن است و انجام پروژه‌های عمرانی به مدیران اجرایی استان‌ها مربوط می‌شود.

وی تصریح کرد: در یک وقفه زمانی اگر پروژ‌های اجرایی متوقف شود نماینده می‌تواند وزیر مربوطه و حتی رئیس‌جمهور را مواخذه و آنها را به انجام دقیق و زمان‌بندی پروژه‌ها هدایت کرده و وزیر را موظف کند تا مدیر اجرایی کاردانی را بر سمت خود قرار دهد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان همدان اذعان کرد: بنابراین با اجرای این امر نماینده مجلس به دنبال پروژ‌ها نمی‌دود و اساس کار ترمیم می‌شود که در نهایت مجبور به امتیاز دادن به وزیر و نادیده گرفتن عملکرد سوء وی و کاستی‌های موجود در عملکرد مدیر و دولت نمی‌شود.

وی در ادامه سخنانش پروژه‌ای شدن نمایندگان را در درازمدت منشأ مشکلات بسیاری عنوان کرد و افزود: به دلیل عدم برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی توسط دولت و فشار نماینده مجلس به منظور تصویب پروژه‌ها شاهد تجمع پروژه‌های عمرانی مشابه و غیر کاربردی مانند دانشگاه‌ها در یک استان و عدم توجه به ضروری‌ترین نیازهای مردم در آن منطقه هستیم.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان همدان در پایان از نمایندگان راه‌یافته به مجلس نهم خواست تا برطرف کننده نقیصه‌ها بوده و در نظارت‌ها با کسی رودربایستی نکنند تا یک نماینده مطلوب مردمی به شمار روند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول