اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات نهم- 424

علیپور: نمایندگان مازندران در کمیسیون‌ها فعال باشند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: علت عقب‌ماندگی مازندران عدم ورود جدی نمایندگان در کمیسیون‌هاست.

علیپور: نمایندگان مازندران در کمیسیون‌ها فعال باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کمال علیپور که در روز 12 اسفند با اخذ 57 هزار و 449 رای توانست به عنوان نفر نخست، کرسی بهارستان را از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار از آن خود کند امشب در جشن ولایت که به منظور تقدیر از مردم حوزه انتخابیه در سالن ورزشی سرداران قائمشهر برگزار شد، ایجاد اعتماد به نفس در بین مدیران و مردم حوزه انتخابیه و استان مازندران را امری ضروری اعلام کرد که با کارکردن و درجا نزدن محقق می‌شود.

وی با اشاره به ملاقات دیروز خود با علی لاریجانی اظهار داشت: به ریاست مجلس رفع عقب‌ماندگی مازندران را یادآور شدم و تاکید کردم باید دست در دست هم این عقب‌ماندگی را از بین ببریم.

علیپور با تاکید بر جدی‌بودن عقب‌ماندگی مازندران در بحث سند اجرایی کشور تصریح کرد: ما در سند چشم‌انداز عقب هستیم، عامل عقب‌ماندگی استان جدی ورود نکردن نمایندگان در کمیسیون‌ها است. باید در کمیسیون‌ها فعال باشیم، من هم جدی‌تر از گذشته پیگیر مطالبات مردم حوزه انتخابیه‌ام و مازندران خواهم بود.

وی با تاکید بر همدلی، رفاقت و صمیمیت بین خود و سید هادی حسینی دیگر نماینده این حوزه و دعوت مردم به رفاقت خاطرنشان کرد: 12 اسفند و رقابت‌ها به پایان رسید، مردم از شعار خسته شده‌اند و دنبال راهکارهای جدید و تغییر مدیریت جدی هستند.

علیپور با تاکید بر اینکه تعویض فرماندار و مدیران در حیطه کاری نمایندگان مجلس نیست، تصریح کرد: نمایندگان باید امر نظارت را جدی بگیرند، باید مدیران مقتدر برای حوزه انتخابیه ما انتخاب شوند تا کارها به خوبی انجام شود، با نظارت دقیق ما و پیگیری امور و برنامه‌ها، مدیران توانمند مشخص می‌شوند، اینجا جای مدیران ضعیف نیست، هر که توانست می‌ماند.

این منتخب مردم، مدیریت جدید با جمع ضدیت‌ها، وحدت، وفاق و پایان رقابت‌ها را مورد تاکید قرار داد و با انتقاد از اینکه در شهر هزار شهید قائمشهر فرزندان و خانواده‌های شهدا مورد کم‌توجهی قرار گرفته‌اند، اذعان داشت: جمعی از این عزیزان و نخبگان که از بهترین مدیران و ظرفیت‌های این آب و خاکند تشکیل دادیم تا بتوانیم از حضورشان استفاده کنیم.

وی قول داد: مشارکت فعال و مسئولانه، نظارت مستمر و تشکیل دفتر نمایندگی در سه شهرستان حوزه انتخابیه را به جد انجام می‌دهم، البته شاید برخی مدیران از من دلگیر شوند ولی مردم قطعا خشنود خواهند شد.

وی همچنین با تقدیر از حضور پررنگ بانوان در عرصه انتخابات ابراز داشت: زنان علاوه بر برگزاری مراسم دعا، نذر و سفره باید مسئولانه در مسائل سیاسی ورود کنند.

به گزارش فارس، همزمان با این برنامه، سید هادی حسینی نماینده دوم این حوزه انتخابیه نیز در سالن ورزشی مجاور سرداران شهید در باشگاه تختی قائمشهر جشن ولایت و سپاسگزاری را برگزار کرد.

به گزارش فارس، دقایقی پس از آغاز برنامه، کمال علیپور و سید هادی حسینی وارد سالن سرداران شهید شده و دست در دست هم وفاق، وحدت، رفاقت و صمیمیت را مورد تاکید قرار دادند و ابراز داشتند: همه جا ما دو نماینده منتخب مردم با هم خواهیم بود تا دست در دست هم یکی یکی موانع و مشکلات حوزه انتخابیه خویش را از پیش روی برداریم.

همچنین کمال علیپور نیز به همین منوال در جشن سید هادی حسینی شرکت کرده به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول