اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان:

اختلافات سلیقه‌ای نمایندگان نباید مانع توسعه شود

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: اختلافات سلیقه‌ای بین نمایندگان نباید موجب کند شدن رشد جامعه شود.

اختلافات سلیقه‌ای نمایندگان نباید مانع توسعه شود

میلاد اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تایید دوباره نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بی‌سابقه بود، افزود: مشارکت مردم در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشت.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان اسدی حضور گسترده مردم در انتخابات را نشان دهنده تمایل آنان نسبت به نظام و آرمان‌های امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: باید از حضور آگاهانه و حداکثری مردم که با انتخاب اصلح خود زمینه پیشرفت و توسعه استان را بیش از گذشته فراهم کردند، تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) مجلس باید دارای دو ویژگی باشد، افزود: نماینده مجلس باید دارای تعهد و تخصص لازم باشد.

اسدی تعهد دینی، ولایی بودن و وفاداری به نظام و ارزش‌های اسلامی را از ویژگی‌های نماینده متعهد دانست و گفت: داشتن تخصص لازم از دیگر ویژگی‌های یک نماینده اصلح برای ساختن مجلسی کارآمد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دو ویژگی در اصولگرایان بیشتر مورد توجه است، خاطرنشان کرد: مجلس آینده نیز باید با حضور نمایندگان ولایی که دغدغه حل مشکلات مردم را دارد به امور مردم رسیدگی کند.

دبیر با بیان اینکه نمایندگان استان باید ضمن شکر گزاری به رای اعتماد مردم به آنان به مشکلات مردم توجه کنند، گفت: نمایندگان باید وضعیت معیشتی مردم را ارتقا بخشند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید برای عمل به ارزش‌های اسلامی و انقلابی تلاش کنند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید مشکلات حوزه انتخابیه خود را بررسی کرده و در حل این مشکلات اقدامات عملی انجام دهند.

اسدی با بیان اینکه نماینده مردم باید نماینده آنهایی که رای داده و نماینده آنهایی که پای صندوق‌های رای نیامدند باشد، خاطرنشان کرد: نماینده باید خدمتگزار مردم در عرصه‌های مختلف باشد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در سطح کشور نمایندگان این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصولگرا هستند، یادآور شد: اصولگرایان باید برای حل مشکلات مردم با دولت همگام بوده و طرح‌ها و پروژه‌های برجامانده را به سرانجام برسانند.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان اسدی بر ضرورت تعامل بیشتر دو قوه مقننه و مجریه برای توسعه و پیشرفت کشور تاکید کرد و افزود: تعامل بیشتر بین این دو قوه از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه اختلافات سلیقه‌ای بین نمایندگان نباید موجب کند شدن رشد جامعه شود، خاطرنشان کرد: همکاری متقابل و توجه به مشکلات مردم موجب توسعه و آبادانی کشور در بخش‌های مختلف می‌شود.

اسدی با اشاره به ضرورت تصویب قوانین به نفع مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید خاطره خوشی از اقدامات مجلس شورای اسلامی در دوره نهم داشته باشند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول