اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

انتخابات مجلس نهم به نظام مصونیت بخشید / آخرین جزئیات اجلاس مجلس خبرگان

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: این انتخابات به نظام و کشور مصونیت بخشید و آن را پایدار کرد.

انتخابات مجلس نهم به نظام مصونیت بخشید / آخرین جزئیات اجلاس مجلس خبرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: انتخاباتی که برگزار شد دارای پیام‌هایی از جمله نشانه مردم‌سالاری دینی، بصیرت و آگاهی، اعتقاد عمیق مردم به نظام و رهبری بود.  

ایمانی ادامه داد: در انتخابات نهم مجلس مردم‌سالاری دینی به طور دقیق ترجمان عبارتی بود که امام راحل آن را جمهوری اسلامی دانستند.

وی بیان داشت: ایمان و بصیرت در این انتخابات مهم بود که حضور به موقع مردم با بصیرت و از روی آگاهی و ایمان اتفاق افتاد.

خطیب نماز جمعه شیراز ابراز داشت: دشمنان قبل از برگزاری انتخابات اعلام می‌کردند مردم دیگر خسته شده و در انتخابات شرکت نمی‌کنند، در حالی که امت نشان دادند به نظام، انقلاب و رهبری پایبند هستند.

ایمانی افزود: این انتخابات به نظام و کشور مصونیت بخشید و آن را پایدار کرد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه این انتخابات دو نکته برای مجلس نهم داشت، تصریح کرد: تصویب قوانین کارگشا و به نفع مردم از وظایف نمایندگان نهم خانه ملت است و باید بر روی این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

خطیب نماز جمعه همچنین با اشاره به اینکه قرار است این نمایندگان کابینه دولت را مشخص کرده و رای نهایی بدهند، خاطرنشان کرد: نمایندگان باید از بده و بستان‌های سیاسی بیرون آمده و افرادی مقتدر را برای کابینه دولت انتخاب کنند که چرخ جامعه را به حرکت درآورده و مردانه در مقابل  ارزش‌های نظام ایستادگی کنند.

وی با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران انتخابات نهم در استان فارس بیان داشت: باید به درگاه پروردگار عالم که چنین نعمت‌های بی‌پایان خود را به مردم عرضه می‌دارد شکرگذاری کرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با اشاره به اجلاسیه هفته گذشته خبرگان رهبری تصریح کرد: این اجلاسیه در چهار جلسه برگزار شد و مسائل مهم نظام مورد بررسی قر گرفت که مهم‌ترین آن انتخابات بود.

وی بیان داشت: اعضای خبرگان رهبری از مردم و رهبر معظم انقلاب که این حماسه را به وجود آوردند، قدردانی کردند.

ایمانی ابراز داشت: طرح موضوع مفاسد اقتصادی، بررسی وضعیت اقتصادی کشور، خیزش اسلامی و نهضت مردم منطقه از دیگر موضوع‌هایی بود که در اجلاسیه هفته گذشته خبرگان رهبری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز تاسیس بنیاد شهید ابراز داشت: روز 22 اسفند ماه با عنوان روز شهدا نام‌گذاری شده و به فرموده امام راحل شهدا شمع محفل بشریت بوده و در قهقهه مستانه خود نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی تصریح کرد: باید به عنوان سرمایه جاودان به شهدا بنگریم و عطری که امسال شیراز و فارس را معطر کرد آغاز سال با برگزاری کنگره 14 هزار و 600 شهید بود.

به گزارش فارس، آخرین نماز جمعه سال 90، هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول