اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

انتخابات دشمن را خلع سلاح کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: حضور مردم در انتخابات دشمن را خلع سلاح کرد.

انتخابات دشمن را خلع سلاح کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز در جمع مسئولان و خانواده شهید محمدرسول آواره در شهر مهردشت ابرکوه اظهار داشت: اعتقاد داریم که حضور یکپارچه مردم در صحنه‌های انقلاب و نظام اسلامی با هدف پاسداری از خون شهدا و فرمانبری از رهبری است.

وی افزود: در طول بیش از 30 سال گذشته هر سال شاهد برگزاری یک انتخابات با شرایط و اهمیت خاص خود بوده‌ایم و مردم با شناخت اهمیت هر انتخابات مسئولانه در آن حضور پیدا کردند و این حضور آنان تقویت‌‌ کننده پایه‌های اصلی نظام بود.

حسینی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات به معنای صحه گذاشتن بر نظام است و مردم با حضور در این عرصه‌ها اوج بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ضمن تشکر از مردم افزود: از حضور حماسی، تعیین‌ کننده و سرنوشت‌ساز مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنیم و دنیا شاهد بود که همت بلند مردم ایران سیلی خوردن دشمنان و عقب‌نشینی آنان را به دنبال داشت و رجزخوانی‌های قبلی آنان در همین چند روز بعد از انتخابات خاموش شد.

حسینی یادآور شد: جا دارد که از حضور 24 هزار نفره مردم ابرکوه نیز در این انتخابات تشکر کنیم که با درک صحیح موقعیت کشور در این عرصه انقلاب نیز چون گذشته شرکتی بابصیرت داشتند.

وی با اشاره به تأثیر خون شهیدان در موفقیت نظام افزود: نباید از این مسئله غافل شویم که کار دشمن، دشمنی است اما خون با برکت شهیدان هرگز نخواهد گذاشت که آنان به اهداف خود دست پیدا کنند.

پدر شهید آواره نیز در این دیدار با اشاره به خاطراتی از ولایت‌مداری فرزند خود اظهار داشت: انقلابی بودن فرزندانمان به واسطه حضور همیشگی خانواده آنها در صحنه انقلاب بود و این حضور هم‌چنان با اطاعت از فرامین رهبری و پیروی از خون شهدا باقی است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول