اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته منابع طبیعی

5 هزار اصله نهال توسط بسیجیان یزد غرس شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: امسال در روز درخت‌کاری و در طول ایام هفته منابع طبیعی، 5 هزار اصله نهال توسط بسیجیان در سراسر استان یزد کاشته شد.

5 هزار اصله نهال توسط بسیجیان یزد غرس شد

محمدحسین حکیم‌آبادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: همکاری با دستگاه‌های دولتی از جمله اداره منابع طبیعی، شهرداری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری‌ها و نیز جهاد کشاورزی در راستای بیابان‌زدایی و کاشت گونه‌های کم‌آب به طور مداوم و مستمر ادامه دارد و این ارتباط هر سال بهتر و بهتر می‌شود.

وی افزود: این ارتباطات به ویژه با شهرداری در زمینه کاشت نهال و ایجاد فضای سبز و زیباسازی فضای شهری کاملاً مشهود است، به طوری که امسال و در روز درخت‌کاری بیش از 5 هزار اصله نهال توسط خواهران و برادران بسیجی کاشته شد.

حکیم‌آبادیان در مورد تأمین بودجه این طرح خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی به عنوان دستگاه همکار تلقی شده و ادارات و ارگان‌هایی که بخواهند با ما همکاری داشته باشند، باید اعتبار این همکاری را تأمین کنند تا در قبال آن ما نیز نیروی کار مورد نیاز را با حضور بسیجیان بسیج سازندگی فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سال‌های سال است که با تأمین نیروی مورد نیاز در امور فرهنگی، آموزشی، عمرانی و نیز در زمینه‌های فضاسازی، راه‌سازی، محرومیت‌زدایی و ... با ادارات و ارگان‌ها همکاری داشته و دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به طرح بیابان‌زدایی و ایجاد فضای سبز عنوان کرد: این طرح هم‌زمان با سراسر کشور در تمام شهرستان‌های استان یزد اجرا شده و بسیج سازندگی به عنوان یک عضو فعال در این طرح حضور داشته و همراه با مسئولان و دستگاه‌ها تلاش می‌کنیم بخشی از نیازهای فضای سبز استان و کشور را تأمین کنیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول