اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت گرفت

برگزاری 44 هزار نفر ساعت آموزش در توزیع برق مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر آموزش شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از برگزاری بیش از 44 هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان این شرکت در 11 ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری 44 هزار نفر ساعت آموزش در توزیع برق مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی حمیدرضا حیدری اظهار داشت: برگزاری بیش از 26 هزار و 100 نفر ساعت آموزش ایمنی با حضور 420 نفر از همکاران توسط مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها، برگزاری 8 هزار و 677 نفر ساعت آموزش تخصصی برای 141 نفر از همکاران شرکتی و تامین نیرو و اعزام 107 نفر از کارشناسان و مدیران به 31 عنوان سمینار و همایش در سطح کشور از جمله دوره‌های آموزشی برگزار شده در این شرکت در سال جاری بوده است.

وی برگزاری 2 هزار و 326 نفر ساعت آموزش بهبود مدیریت برای 61 نفر از مدیران میانی و پایه، برگزاری 3 هزار و 518 نفر ساعت آموزش عمومی برای 223 نفر از همکاران شرکتی و تامین نیرو را از دیگر آموزش‌های اجرا شده عنوان کرد.

حیدری گفت: در این مدت پنج سمینار داخلی با حضور 297 نفر از کارکنان در محورهای مدل تعالی سازمانی، اجرای کابل‌های خود نگهدار ، آشنایی با بازار بورس، آشنایی با گلوگاه‌های فساد و آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول