اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای کرمان خبر داد:

برگزاری آموزش متقاضیان برق خودرو در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز شماره 3 آموزش فنی‌وحرفه‌ای کرمان گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزشی برق خودرو و اتومکانیک در مرکز شماره 3 آموزش فنی‌وحرفه‌ای کرمان آغاز شد.

برگزاری آموزش متقاضیان برق خودرو در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمان، رحمت‌الله مهنی اظهار داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره سه کرمان به عنوان مرکز آموزش تخصصی صنعت خودرو در جنوب شرق کشور با امکانات و مربیانی کارآمد و به صورت رایگان به آموزش کارجویان و ارتقای مهارت شاغلان این صنف در منطقه می‌پردازد.
وی افزود: به دلیل سطح بالای آموزش این مرکز همواره کارآموزان المپیادی موفقی از این مرکز در سطح کشور معرفی می‌شوند و در سال جاری نیز با وجود حذف امین ایرانمنش نخبه فناوری خودرو این مرکز از اعزام به المپیاد جهانی 2011 لندن وی بار دیگر با شرکت در مراحل شهرستانی و استانی برای حضوری دیگر در مرحله کشوری المپیاد ملی مهارت انتخاب شده است.
مهنی با اشاره به حضور پژمان پیلتن مربی نمونه این مرکز در المپیاد جهانی به عنوان کارشناس داور، خواستار توجه بیشتر مسئولان به آموزش‌های مهارتی شد.
رئیس مراکز سه و 18 آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان اظهار داشت: آموزش طرح مشترک ایران خودرو و سایپا و آموزش تپه پایه یک نیز در مرکز سه ارائه می‌شود و مرکز 18 نیز که به بخش خصوصی واگذار شده به آموزش‌های کشاورزی اختصاص دارد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 2910208-9 و یا سایت http://m3.kermantvto.com/ و Markaz fani3@Yahoo.com  یا به آدرس کیلومتر 14 اتوبان کرمان - باغین جنب کارخانجات کرمانیت مراجعه کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول