اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبهه متحد اصولگرایان همدان اعلام کرد

مجریان برگزاری انتخابات ابهامات و شکایات مردم را پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان همدان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مجریان برگزاری انتخابات ابهامات و شکایات مردم را پیگیری کنند.

مجریان برگزاری انتخابات ابهامات و شکایات مردم را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، جبهه متحد اصولگرایان استان همدان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ایران همراه با مولا و مقتدای خویش مقام معظم رهبری شادمان از حضور مقتدرانه مردم در عرصه انتخابات پرشور مجلس نهم است و شاهد سردرگمی دشمنان و بدخواهان نظام و از پاشیدگی جبهه نفاق و کفر.

ذائقه ملت شیرین از انتخابات پیروزمندانه و غرورآفرین و منتخبان ملت به دنبال تشکر از اعتماد ملت و مشغول تدوین برنامه‌های خود برای تشکیل مجلسی مقتدر و دشمن‌شکن.

در ادامه این بیانیه آمده: اما در این میان در برخی از حوزه‌های انتخابیه سئوالات و ایراداتی وجود دارد که می‌طلبد متصدیان امر خصوصاً هیئت نظارت استان، ابهامات و شکایات مردم را پیگیری کند.

در بین این ابهامات مطرح شده حوزه انتخابیه نهاوند است که در ایام قبل از تبلیغات سیمای همدان از کاندیدای اصلاح‌طلب این شهرستان حمایت کرد و در بین حدود نود و چند داوطلب فقط این کاندیدا توانست از سیمای همدان تبلیغات زودرس را انجام دهد و در ایام تعطیلات نیز با وجود دستورات قانونی از امکانات دولتی برای تبلیغات در سطح گسترده استفاده کند.

این بیانیه می‌افزاید: مهمتر از همه در روز انتخابات گزارشاتی رسید که اخلاق انتخاباتی در آن رعایت نمی‌شود و در نهایت اعلام نتایج تعجب‌ طرفداران کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد را برانگیخت که تفاوت اندک بین این کاندیدا و کاندیدای اعلام شده، این سئوال را تقویت می‌کند.

به دنبال این قضیه جبهه متحد اصولگرایان که از قبل از انتخابات کاندیدا خود و طرفداران او را دعوت به حضور آگاهانه و اخلاق انتخاباتی کرده بود و آنان با کمال احترام و اعتماد به مسئولان پیگیر شکایات خود شدند ولی تاکنون نتیجه‌ای دریافت نکرده‌اند.

در بخشی دیگر از این بیانیه می‌خوانیم: جبهه متحد اصولگرایان ضمن حمایت و پیگیری شکایات کاندیدای خود و طرفداران او و دعوت به آرامش از مسئولان امر می‌خواهد با دقت این امر را رسیدگی و به ابهامات موجود در آن حوزه پایان دهند.

این بیانیه آورده؛ جبهه متحد اصولگرایان استان همدان در پایان تشکر و قدردانی خود را از تلاش بی‌وقفه و پیگیری هیئت نظارت استان که در طول مدت انتخابات در برگزاری این انتخابات پرشور شبانه‌روز تلاش کردند، اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول