اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف بشرویه خبر داد

برپایی هفت‌سین قرآنی در بقاع متبرکه بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بشرویه گفت: در بقاع متبرکه این شهرستان هم‌زمان با تحویل سال جدید، هفت‌سین قرآنی برپا خواهد شد.

برپایی هفت‌سین قرآنی در بقاع متبرکه بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام دادخدا خدایی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان بشرویه اظهار داشت: با آغاز سال جدید و سرسبزی بهار طبیعت و شور مردم به سیر و سفر، برای ایجاد آرامش و مأنوس شدن مسافران و زائران هم‌زمان با تحویل سال، هفت‌سین قرآنی در فضای معنوی بقاع متبرکه برپا خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در جوار امام‌زادگان افزود: در چهار بقعه تعیین شده برای اجرای این طرح بنر‌های خوش‌آمدگویی و جهت‌دهی زائران بقعه نصب شده تا زائران مشکلی از لحاظ عدم آشنایی با مسیرهای منتهی به بقاع متبرکه نداشته باشند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بشرویه به مشکلات اساسی در بقاع متبرکه اشاره کرد و ادامه داد: آب روستای هوگند که نزدیک‌ترین بقعه متبرکه از نظر مسافت به بشرویه است و حجم وسیعی از مسافران به زیارت امام‌زاده محمد بن اصغر(ع) واقع در این روستا می‌روند، همواره با مشکل تأمین مواجه بوده و با اداره آب و فاضلاب در این زمینه مکاتباتی صورت گرفته که نتیجه‌ای دربر نداشته است.

خدایی تصریح کرد: 600 متر از محل سه‌راهی تا امام‌زاده روستای کرند جاده خاکی بوده که برای هموار کردن و آسفالت این مسیر، با اداره راه و ترابری مکاتبه شده و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: برای استراحت و اسکان موقت مسافران در مجتمع رفاهی امام رضا(ع) با هلال‌احمر هماهنگی انجام شده و چادرهایی برای راهنمایی آنها در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بشرویه از نیروی انتظامی برای برپایی نظم و امنیت در بقاع متبرکه، تقاضای حضور مستمر و کنترل بر امور را کرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول