اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری:

13 شعبه ثبت احوال چهارمحال و بختیاری آماده ارائه خدمات به مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: افزون بر 13 شعبه ثبت احوال در سراسر این استان تا ساعات پایانی اخذ رأی آماده ارائه خدمات سجلی به شهروندان است.

13 شعبه ثبت احوال چهارمحال و بختیاری آماده ارائه خدمات به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالرسول غزالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به همراه داشتن کارت ملی داوطلبان از جمله شروط رأی دادن است که بر همین اساس افرادی که کارت ملی خود را به همراه ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال و گرفتن تأییدیه شماره ملی خود در این انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: بر همین اساس افزون بر 13 شعبه ثبت احوال در سراسر استان تا ساعات پایانی اخذ رأی آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

غزالی با اشاره به شرط سنی واجدین شرایط رأی، گفت: متولدین 12 اسفندماه 1372 به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت و نامزد مورد حمایت خود را انتخاب کنند.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری حضور در انتخابات را یک وظیفه ملی برشمرد و گفت: با آغاز موج بیداری در کشورهای منطقه و تسری یافتن آن به قلب اروپا و آمریکا، جایگاه حضور مردم در برگزاری این انتخابات بیش از پیش حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات از یک سو خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان و از سویی دیگر مهر تأییدی است بر مشروعیت نظام که این دو مولفه مصونیت‌بخش نظام در برابر بیگانگان است.

غزالی خاطرنشان کرد: حضور فعال و گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب تقویت ثبات سیاسی نظام اسلامی، ایجاد انسجام اجتماعی و تقویت منافع مشترک ملی است.

وی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند دانست و گفت: لازمه پیشگیری و اقدام هوشمندانه در مقابل جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی، افزایش بصیرت سیاسی مردم است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول