اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای شرکت مردم در انتخابات

ثبت احوال هرمزگان همچنان آماده ارائه خدمات به مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: ادارات ثبت احوال هرمزگان همچنان آماده ارائه خدماتی نظیر ارائه کد ملی و ارائه شناسنامه‌های تعویض شده به مردم استان تا پایان وقت انتخابات هستند.

ثبت احوال هرمزگان همچنان آماده ارائه خدمات به مردم است

مهدی عسکری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به اطلاعات و آمار مربوط به انتخابات با بیان اینکه این اطلاعات از طریق ثبت احوال و دستگاه‌های مربوطه ارائه شده است، اظهار داشت: تمام ادارات ثبت احوال و نمایندگی‌های این اداره در سراسر استان آماده واگذاری کد ملی به تمام متقاضیان به صورت رایگان هستند.

وی همچنین یادآور شد: افرادی که درخواست تعویض شناسنامه خود را طی روزهای گذشته به ثبت احوال ارائه داده‌اند نیز می‌توانند تا پایان وقت امروز با مراجعه به ادارات ثبت احوال سراسر استان نسبت به اخذ شناسنامه خود با هدف حضور در انتخابات اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 951 هزار و 181 نفر هرمزگانی واجد شرایط رای دادن در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، ادامه داد: طبق اطلاعات و آمار موجود اداره کل ثبت احوال هرمزگان 8 هزار نفر از این تعداد برای نخستین بار است که می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

مجموع شعبه‌های پیش‌بینی شده در هرمزگان، تعداد 518 شعبه ثابت و 486 شعبه سیار است.

در این استان تعداد شعب شهری ثابت برابر با 342 و تعداد شعب سیار شهری نیز برابر با 39 شعبه است.

تعداد شعب روستایی ثابت و سیار نیز برابر با 447 شعبه است.

21 هزار و 360 نفر به عنوان عوامل اجرایی، ستادی نظارتی، بازرسی، امنیتی، انتظامی و دیگر عوامل برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

علاوه بر شناورهای موجود در دریا، جمع‌آوری آرای ساکنان 14 جزیره هرمزگان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که به گفته مسئولان و گزارش خبرنگاران فارس این امر نیز در جزایر یاد شده روند مناسبی را دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول