اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

ادارات ثبت ‌احوال آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات هستند

خبرگزاری فارس: امروز همزمان با برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس همه ادارت تابعه ثبت احوال آذربایجان غربی برای رفع مشکلات مربوط به شناسنامه و کارت ملی شهروندان آماده ارائه خدمات هستند.

ادارات ثبت ‌احوال آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد جوان صبح امروز در جمع خبرنگاران در استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: از ابتدای آغاز ساعت اداری تا پایان رای‌گیری ادارات ثبت ‌احوال برای صدور شناسنامه و کارت ملی آماده هستند.

محمد جوان تصریح کرد: در یک ماه گذشته با هدف آماده کردن مردم برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رای پرسنل این دستگاه از آغاز ساعت اداری تا ساعت شش بعد از ظهر به مردم خدمات ارائه می‌دادند لذا به همه کسانی که برای گرفتن شناسنامه المثنی اقدام کرده‌اند شناسنامه صادر شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز آماده هستیم برای کسانی که شناسنامه خود گم کرده‌اند بعد از تشکیل پرونده همچنین تایید فرماندار و انجام هماهنگی‌های لازم  شناسنامه طبق ضوابط صادر شده و برای افرادی که کارت ملی خود گم کرده‌اند شماره ملی ابلاغ شود و برای متقاضیان در شهرستان‌های مختلف به صورت آنلاین شناسنامه صادر می‌شود.

وی ادامه داد: امروز در آذربایجان غربی 2 میلیون و 211 هزار و 906 نفر واجد شرایط برای رای دادن وجود دارد که از این تعداد 66 هزار و 550 نفر نیز رای اولی هستند.

این مسئول گفت: در ارومیه 682 هزار و 618 نفر واجد شرایط وجود دارد که از این تعداد 17 هزار و 896 نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول