اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان خبر داد

ساخت جایگاه نگهداری دام زنده در آبادان

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان از ساخت جایگاه نگهداری دام زنده در منطقه شطیط این شهرستان خبر داد.

ساخت جایگاه نگهداری دام زنده در آبادان

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای سلامت و امینت غذایی شهرستان به مسائل و مباحث مختلفی در خصوص از ساخت جایگاه نگهداری دام زنده و به ویژه گاومیش در منطقه شطیط این شهرستان خبر داد.

وی افزود: ساخت این جایگاه با هماهنگی جهاد سازندگی و به منظور ساماندهی گاومیش داران در منطقه صورت می‌گیرد.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه از متقاضیان احداث کشتارگاه دام و طیور خواست تا در این بخش در شهرستان آبادان سرمایه‌گذاری کنند و تأکید کرد که فضای موجود به نام کشتارگاه صیداویه غیرقابل استفاد بوده و نیاز به احداث کشتارگاه جدیدی در آبادان است.

ایلخاص‌زاده ادامه داد: با دست‌فروشان مواد غذایی و فروشندگان مرغ زنده در سطح شهر و دوره گردان که همواره سلامت مردم را تهدید می‌کنند، برخورد جدی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این راستا باید شهروندان نیز با بازرسان بهداشت و کنترل مواد غذایی شهرستان همگام بوده و تعامل لازم را برای انجام این مهم برقرار کنند.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه از نصب 2 هزار و 600 باکس زباله در سطح شهر و کار تفکیک زباله در مقصد انتخاب پیمانکار آن و با انجام یک‌هزار و 800 ساعت کار آموزش همگانی درصدد فرهنگ‌سازی به منظور تفکیک زباله و دیگر موضوعات بهداشتی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای ایجاد محیط و شهری در خور شأن شهروندان آبادانی است.

ایلخاص‌زاده در پایان گفت: امیدواریم با هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیش از پیش در سال جدید شاهد رساندن آبادان به درجه و جایگاه واقعی آن باشیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول