اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل مجمع اسلامی آرمان ملت ایران:

انتخابات 12 اسفند حرکت عالمانه در تبعیت از ولایت بود

خبرگزاری فارس: دبیرکل مجمع اسلامی آرمان ملت ایران گفت: خلق حماسه جاودانه 12 اسفند حرکتی عالمانه در دفاع از حریم ولایت بود.

انتخابات 12 اسفند حرکت عالمانه در تبعیت از ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس علایی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای این مجمع در اردبیل اظهار داشت: این حضور تبلوری از عشق و ارادت مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیمانه و عالمانه این نظام بود و به خوبی پیروی مردم از ولایت فقیه را نشان داده و این کشور را از تهدیدات داخلی و خارجی مصون نگه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: حضور بی‌سابقه مردم در انتخابات مجلس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و اتحاد و یکدلی خود را به منصه ظهور رساندند.

مسئول بازرسی و نظارت جبهه ایستادگی ایران اسلامی با اشاره به سخنان حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب که نگذارید این انقلاب به دست نا‌اهلان و نامحرمان بیفتد، یادآور شد: برای داشتن مجلس در راس امور و نمایندگانی که باید عصاره فضایل ملت باشند نیاز به همدلی و حضور حداکثری مردم در صحنه است که در این شرایط می‌توان بهترین قوه قانونگذاری را شکل داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علایی در ادامه سخنان خود بیان داشت: مجمع با بررسی شاخص‌های پنجاه‌گانه اصولگرایی شامل ولایت‌مداری، تخصص و تعهد نسبت به بررسی و معرفی نامزدهای اصلح اقدام کرده که از بین نامزدهای مورد حمایت منصور حقیقت‌پور، کمال‌الدین پیر‌موذن از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و میر‌قسمت موسوی از حوزه انتخابیه گرمی به مجلس راه یافتند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه بررسی وضعیت دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین و اعلام کاندیدای اصلح در فرصت مناسب اظهار داشت: در حال بررسی و تطبیق نامزدهای مرحله دوم انتخابات هستیم  که به زودی نسبت به معرفی کاندیدای اصلح اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول