اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌رضوی

34 نمایشگاه فروش بهاره برپاست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از دایر بودن 34 نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان‌های این استان در حال حاضر خبر داد.

34 نمایشگاه فروش بهاره برپاست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی صفرزاده ظهر امروز در حاشیه دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه فروش بهاره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه‌‌ها با هدف تسهیل در خرید شب عید مردم استان و هم‌چنین مدیریت بر تنظیم بازار این ایام دایر شده است.

وی حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها دانست و گفت: این نمایشگاه‌ها همه ساله هم‌زمان با فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان‌های مختلف خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان‌رضوی کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه‌ها را شامل مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینی و سایر کالاها برشمرد و افزود: بیش از یک هزار غرفه میزبان علاقه‌مندان و عموم مردم است.

وی با اشاره به برخی از نرخ‌گذاری‌های انجام شده در این نمایشگاه‌ها خاطرنشان کرد: به همین منظور گوشت چرخ شده کیلویی 80 هزار ریال و گوشت منجمد مرغ هر کیلو 30 هزار ریال در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

صفرزاده نرخ فروش گوشت گرم ران گوساله به صورت بسته‌بندی شده را در هر کیلو 145 هزار ریال ذکر کرد و یادآور شد: هم‌چنین گوشت گرم سردست کیلویی 135 هزار ریال فروخته می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیسه 11 کیلویی برنج اروگوئه یک صد هزار ریال است، گفت: در همین راستا بسته‌های 10 کیلویی برنج هندی نیز به قیمت 200 هزار ریال عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان‌رضوی به دیگر قیمت‌گذاری‌های انجام شده در این نمایشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: فروش گوشت منجمد ران گوساله هر کیلو 96 هزار ریال و گوشت منجمد سردست هر کیلو 92 هزار و 500 ریال از دیگر خدمات در این نمایشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه نظارت کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی بر این نمایشگاه‌ها بسیار جدی است، توضیح داد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان به سختی برخورد می‌شود.

صفرزاده خاطرنشان کرد: مردم نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند مراتب را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان‌رضوی اطلاع دهند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول