اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

نمایشگاه فروش بهاره در نهبندان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان نهبندان نمایشگاه فروش بهاره این شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه فروش بهاره در نهبندان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه فروش بهاره این شهرستان اظهار داشت: در ایام پایانی سال و با نزدیک شدن به ایام عید به طور طبیعی و معمولی میزان تقاضا و نیاز مردم به کالاهای اساسی بالاتر می‌رود که در این راستا باید مسئولان با تدابیر و برنامه‌های لازم این نیازها را برطرف کنند.

رضا اردونی با بیان اینکه بدین منظور در شهرستان نهبندان نمایشگاه فروش بهاره و توزیع کالاهای تنظیم بازار را در دستور کار قرار دادیم، تصریح کرد: با ایجاد این نمایشگاه و توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان علاوه بر رفع نیازهای مردم نیز سبب تنظیم بازار می‌شویم و از تورم و افزایش قیمت‌ها نیز جلوگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از 14 اسفند راه‌اندازی و در امروز 15 اسفند به طور رسمی افتتاح شده است، یادآور شد: نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان به مدت 10 روز تا 24 اسفندماه نیز دایر است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان اظهار داشت: با توجه به شاخص‌ها، کمبود امکانات و نبودن جمعیت زیاد در این شهرستان تولید کنندگان عمده کشور رغبت چندانی برای حضور در این نمایشگاه نداشته و تلاش کردند تا تولیدات خویش را در شهرهای که قطب جمعیت هستند، به مردم عرضه کنند.

اردونی با بیان اینکه 35 درصد از غرفه‌های این نمایشگاه خارج شهرستانی هستند، گفت: در نمایشگاه فروش بهاره نهبندان تعداد 35 غرفه ایجاد شده که از این تعداد 20 غرفه دارای کیف، کفش و پوشاک، هفت غرفه برای خواربار و دیگر غرفه‌ها در ارتباط با اقلام پروتئینی و میوه و تره‌بار هستند.

وی، عرضه اجناس و اقلام موجود در این نمایشگاه را 10 تا 15 درصد تخفیف و زیر قیمت بازار دانست و تصریح کرد: مرغ تنظیم بازار، گوشت قرمز، شکر، برنج تایلندی، برنج پاکستانی و روغن جزو کالاهای اساسی هستند که در این نمایشگاه به مردم عرضه می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان ادامه داد: سعی می‌کنیم تا با کشتار روزانه گوسفند و شتر گوشت قرمز مورد نیاز مردم را به صورت گرم در این نمایشگاه عرضه کنیم.

اردونی اذعان داشت: گوشت قرمز و برنج پاکستانی در این شهرستان نسبت به سایر نقاط استان از قیمت کمتری برخوردار و به متقاضیان عرضه می‌شود.

وی از اجرایی شدن طرح تنظیم بازار میوه شب عید نیز خبر داد و افزود: توزیع مرغ تنظیم بازار علاوه بر مدت زمان برگزاری این نمایشگاه نیز در ایام تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان گفت: هر کیسه برنج 50 کیلویی تایلندی تنظیم بازار 39 هزار تومان، برنج پاکستانی 10 کیلویی با دو قیمت 17 هزار و 500 و 22 هزار و 500 تومان، هر کیلو گوشت گوسفندی با قیمت 9 هزار تومان و روغن نباتی نیز با 10 تا 15 درصد تخفیف در این نمایشگاه به مردم عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول